woensdag 1 april 2015

Fashion: birthday outfit


Hey allemaal,
Gisteren was ik jarig! Ik ben eindelijk 14, haha. Ik laat jullie mijn outfit zien.

Afgelopen weekend heb ik mijn verjaardag gevierd met familie en wat vriendinnen, het was erg gezellig! Dit jaar is erg snel gegaan, ook al is er veel gebeurd. Het belangrijkste dit jaar was dat ik mijn blog startte! Om precies te zijn, startte ik op 30 mei. Terug naar mijn verjaardag, het weer zit niet erg mee, wat ik wel erg jammer vind. Ik weet nog dat het vorig jaar echt super lekker weer was en dat we buiten konden zitten, zonder jas aan! Wat mis ik dat.
Ik heb leuke dingen gekregen, waarvan ik ook nog wat dingen kan gebruiken voor op mijn blog, maar dat zullen jullie nog wel voorbij zien komen.

Nu mijn outfit. Ik ben de laatste tijd wel iets meer van de basic outfits. Ik houd echt van deze outfit! Door het weer was het licht niet heel goed en heb ik de foto's binnen moeten maken, erg jammer.

 
Ik houd heel erg van kant, dus ik had mijn kanten shirt aan. Het kanten shirt maakt de outfit iets meer zomers.
 

 
Ik had een nieuwe lipgloss van Essence op, die zal je nog wel voorbij zien komen op mijn blog. Verder nog eye liner van Rimmel, hier kan je de review lezen, en mascara.
 
 
Dit armbandje had ik voor mijn verjaardag gekregen van een vriendin. Echt heel erg mooi!


Deze ring heb ik ook voor mijn verjaardag gekregen van een vriendin. Hij heeft een hele mooie steen met een beetje een parelmoer effect.

Spijkerjasje: ooit gekregen
Kanten shirt: Only €26,95
Jeans: Only €49,95
Sneakers: All Stars €65,00
Ring met steen: gekregen
Zilveren ring: Bershka (pakje van 19 ringen) €4,99
Knuckle ring: Primark €2,00 (een pakje)
Armbandje: gekregen

Liefs,

Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten