maandag 9 maart 2015

Kletsen met Willemijn: #9 lekker weer, blognaam,


Hey allemaal,
De 9e Kletsen met Willemijn al weer, dat betekent dat ik dit al 18 weken doe, wow, dat is best lang. Ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden, haha.

Zaterdag heb ik eindelijk Catching Fire gekeken van the Hunger Games. Ik weet het, ik loop een beetje achter met de film serie. Ik heb deel één al een paar keer gezien en toen Catching Fire in de bioscoop was heb ik er geen tijd voor gehad om er naar toe te gaan. Nu heb ik eindelijk deel twee gezien, maar is deel drie al weer uit de bioscoop. Lekker bezig Willemijn! Nou ja, in ieder geval vind ik het hele leuke films!

Het is echt superlekker weer vandaag (zondag)! Ik moest jammer genoeg wel leren, maar dat heb ik lekker buiten in het zonnetje gedaan. Op dit moment waait het iets harder, dus ben ik maar weer naar binnen gegaan, nu kan ik wel gelijk weer een nieuwe blogpost schrijven. Ik kan echt genieten van de lente, maar dat weten jullie ondertussen wel, haha.

Het lijkt me leuk om te vertellen hoe ik op mijn blognaam ben gekomen. Mijn blog heette nog niet gelijk willemijnsstyle. Ik wilde een blog beginnen en dat heb ik toen ook gedaan, maar ik kon geen leuke, bijpassende naam verzinnen. Ik vond dat echt heel lastig. Het leek me ook niet leuk om de naam van een paar grote beautybloggers na te doen, bijvoorbeeld fashiongloss of looksbywillemijn. Toch wilde ik graag een blog, toen heb ik mijn blog maar willemijns-blog genoemd. Dan had ik tenminste een blog dacht ik. Na een paar weken dacht ik er weer aan, willemijns-blog is niet echt de leukste naam, namelijk. Ik zat er 's avonds in bed over na te denken. Ik wilde wel iets met dat je kan zien dat mijn blog een beauty/fashion blog is en ik wilde ook wel graag mijn naam er een beetje in terug laten komen. Toen zat ik een beetje te denken aan style, uiteindelijk kwam ik uit op willemijnsstyle! Die dag erna heb ik gekeken of dat mogelijk was en toen ik een groen vinkje zag werd ik erg blij. Sindsdien heet mijn blog willemijnsstyle. Ik ben nog steeds erg blij met de titel!

Hebben jullie nog wat leuks gedaan dit weekend?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten