vrijdag 6 maart 2015

Tag: lente tag


Hey allemaal,
Het is al weer een tijdje geleden dat ik een tag heb gedaan, dus leek me het leuk om dat weer te doen. De lente tag past helemaal bij het weer nu, veel leesplezier!

Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord 'lente'?
Vrolijk! Het klinkt een beetje raar misschien, maar in de lente is alles zo vrolijk. Er worden weer lammetjes en kuikentjes geboren. Er komen weer leuke bloemetjes, het weer wordt weer beter.
Ik vind de lente vooral een vrolijk seizoen.

Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
Ik denk een beetje fris en bloemig. Dat vind ik wel typisch iets voor de lente.


Wat is je favoriete lente nagellakkleur?
Sowieso pastel! Ik houd heel erg van pastelkleurtjes. Essence heeft op dit moment hele leuke pastelnagellakjes. Ik ben ook zeker van plan om die te gaan kopen! Verder heb ik ook een hele mooie lichtroze kleur met een shimmer erin van
Sinful Colors.

Wat is je favoriete lente bloem?
Eeh, dit is moeilijk. Ik denk madeliefjes, ik vind madeliefjes er erg leuk en vrolijk uitzien.


Etro, bron

Welke lentetrend (make-up, fashion of beide) spreekt jou dit jaar het meest aan?
Met fashion de bohemian/bloemen trend! Ik houd heel erg van bohemian en bloemen, maar het moet niet too much worden. Ik vind het erg leuk om een kanten shirt op een jeans te combineren bijvoorbeeld, met een gevlochten haarbandje.
Met make-up weet ik het niet zo goed. Ik vind eye liner wel erg leuk, maar ik vind ook de nude nails erg mooi!

Wat is je favoriete lenteparfum?
Ik vind cherrybloom van the master perfumer erg lekker! Hij is bloemig en zoet maar niet te erg. Ook is hij lekker budgetproof!

Houd jij een lente schoonmaak?
Niet echt, ik ben nog dertien dus heb ik nog geen eigen huis, haha. Maar mijn kamer ruim ik ook niet echt op in de lente, dat doe ik meer gewoon even tussendoor of in een vakantie.


Wat is je favoriete lente accessoire?
Ik heb niet echt een accessoire die ik alleen in de lente draag, maar op dit moment zijn ringen mijn favoriete accessoires. Ik heb in de vakantie een pakje met 19 ringen bij de Bershka gekocht en later ook nog wat knuckle ringen bij de Primark. Ik heb nu ook wat ringen om en ik vind ze erg leuk! Je kan er ook eindeloos mee combineren.

Heb jij nog leuke plannen tijdens de Tulpvakantie of de vrije dagen (Pinksteren, Pasen, Hemelvaart)?
Op dit moment nog niet echt. Ik ben vlak voor Pasen jarig, dus rond Pasen vier ik waarschijnlijk mijn verjaardag. Verder heb ik nog niet echt definitieve plannen, misschien afspreken met vriendinnen.

Omschrijf je favoriete lente outfit.
Mijn favoriete lente outfit... Ik denk Mijn nieuwe kanten shirtje met een lichte spijkerbroek en mijn all stars. Of een pastelkleurig shirt, daar houd ik ook heel erg van!

Waar heb jij zin in deze lente?

Liefs,
Willemijn

1 opmerking:

  1. Ik heb zin in het weer. Want het is gewoon zo lekker om buiten te spelen!
    maar ik heb ook zin om met jouw dingen te doen(even dat jullie het weten Willemijn is mijn zus!) zoals nagellakken enz.

    BeantwoordenVerwijderen