woensdag 15 april 2015

Fashion: outfit en andere foto's


Hey allemaal,
Het was lekker weer vandaag, dus heb ik wat outfit foto's gemaakt. Ik was zó in de fotografie stemming dat ik nog wat andere random foto's heb gemaakt haha.

Het was lekker zonnig en had dus niet zo'n zin om huiswerk te maken. Uiteindelijk bedacht ik dat ik vooral wat maakwerk moest doen, dus dat ik het wel in de tuin kon doen.
Ik was bezig en de zon scheen lekker. Ik had wel zin om even wat outfit foto's te maken, toen ik daar klaar mee was, had ik al helemaal geen zin meer in huiswerk. Ik zag de leuke madeliefjes op het grasveldje, de felle zon en de vrolijke viooltjes op het tafeltje. Toen kwam ik al helemaal in de fotografie stemming, dus heb ik nog wat random foto's gemaakt.


Hier zie je de vrolijke, gele viooltjes. Dat past nog wel een beetje bij Pasen haha.


Lief madeliefje, oh wauw Willemijn, lekker origineel zijn we weer. Nou ja, een madeliefje is nou eenmaal lief.


Uiteindelijk moest ik toch echt wat huiswerk maken, dus heb ik het maar even in de zon gedaan.


Hier dan mijn outfit. Op school had ik gewoon een lange spijkerbroek aan, maar het was zo lekker weer dat toen ik thuis kwam mijn skaterskirt aan heb gedaan. I love it.


Kanten top: Only
Skaterskirt: H&M
Sneakers: Converse All Stars
Armbandje: gekregen

Mijn outfit is best wel zwart/wit, zie ik nu haha. Als nog vind ik het ook wel wat zomers hebben. En weet je, eigenlijk vind ik zwart/wit altijd wel kunnen!

Wat deed jij vandaag met het lekkere weer?

Liefs,

Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten