vrijdag 17 april 2015

Pinterest: 5 trends

Hey allemaal,
Ik houd erg van pinterest. Ik vind het heerlijk om lekker te scrollen door pinterest. Op pinterest zie je ook veel trends voorbij komen, ik laat vandaag vijf verschillende trends zien.





Minimalistisch - accessoires.
Less is more. De minimalistische trend zie je vooral in accessoires, vorig jaar zag je vooral statement kettingen en nu wat dunnere kettinkjes. Ik vind het echt prachtig en ben dan ook nog wel op zoek naar wat mooie kettinkjes!


Koper - interieur.
Deze trend is al een tijdje echt een trend, maar ik blijf het prachtig vinden. Koper is makkelijk te combineren en gewoon erg mooi. Je ziet het erg veel in interieur.


Striped - fashion.
I love streepjess. Ik heb eigenlijk nooit echt van streepjes of stippen gehouden, maar op dit moment vind ik het echt mooi. Streepjes kan altijd, maar ik merk dat het op dit moment wel een beetje een trend is. Winkels hangen er vol mee. 


Balayage - hair.
Al bij meerdere mensen heb ik de balayage trend gezien. Het zijn een soort blonde 'vegen' in je haar. Ik vind het echt prachtig!


Eye Liner - Beauty.
Je ziet eye liner eigenlijk altijd wel, maar nu is het ook echt een trend. Ik vind winged eye liner heel erg mooi! Je kan het ook op allerlei verschillende manieren doen, dan heb je toch net wat anders. 

Wat vind jij van deze trends?

Liefs,

Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten