maandag 20 april 2015

Kletsen met Willemijn: #12 feestje, VEED awards en Hip voor Nop event


Hey allemaal,
Vandaag weer een nieuwe Kletsen met Willemijn en dit is de 12e alweer!

Vrijdag heb ik mijn verjaardag met wat vriendinnen gevierd. Ik was bijna drie weken geleden jarig en het was eigenlijk ook niet het plan om nog wat te vieren met vriendinnen, maar uiteindelijk vond ik het toch wel jammer, dus heb ik het vrijdag nog gevierd. Het was echt supergezellig! We hebben the Fast and Furious 6 gekeken, echt een hele leuke film! Nu is deel 7 in de bioscoop, dus dat is wel grappig haha.
The Fast and Furious 6 is zeker een aanrader als je van actie films houd!

Zaterdag was VEED. "Het festival waar youtube tot leven komt." Er waren meet & greets en leuke optredens en nog veel meer te doen. Jammer genoeg was ik er zelf niet bij, maar gelukkig was er van drie tot vijf uur een livestream die ik dan ook wel bekeken heb! Het zag er super leuk uit, waardoor ik het nog jammerder (is dat een woord eigenlijk? Haha) vond. Maar ik ben blij dat er een live stream was dat ik het nog een beetje heb meegemaakt.
's Avonds waren de VEED awards. Dit is nieuw en het zijn youtube awards in verschillende categorieën. Ook hier van was een livestream waar ik naar heb gekeken. Er hebben onder andere Teske en Rutger awards gewonnen!


Dan heb ik nog een leuk nieuwtje!
Zoals jullie wel weten blog ik samen met Syl voor Hip voor Nop. Nu gaat er een Hip voor Nop event komen en jullie mogen meebeslissen!! Ik vind het erg leuk bedacht. Hier kan je een vragenlijst invullen om te laten weten wat je graag zou willen op het event.

Wat zou jij graag willen zien op het Hip voor Nop event?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten