maandag 6 april 2015

Kletsen met Willemijn: #11 pasen, pastel, gelnagellak


Hey allemaal,
Vandaag is het 2e paasdag en ben ik gelukkig vrij! Ik ben school ook echt wel even zat, ik had het echt wel even nodig.
Het is eindelijk best wel lekker weer, de lente komt er nu echt aan! Afgelopen week heb ik echt niks van de lente gemerkt, erg jammer, maar nu begint het echt te komen. Heerlijk! Ik houd van lekker weer, lekker zomerjurkjes aan, naar het strand, zomervakantie... Ik verlang hier op dit moment heel erg naar.

Ik las net een tijdschrift die in het teken stond van pastel. Ik geniet daar zo erg van! Dan krijg ik weer helemaal zin om nieuwe pastelkleurige kleding, nagellak, accessoires etc. te kopen. Ik moet me echt inhouden haha. Het is zo mooi! Gelukkig heb ik voor mijn verjaardag aardig wat mooie nagellakjes te kopen, dus hoef ik die niet meer te kopen.

Bron: Essence.

Essence heeft nu ook een hele leuke nieuwe nagellak collectie. Namelijk gel nagellak! Gel nagellak blijft langer zitten op je nagels dan normale nagellak. Normaal kan je dat alleen doen met zo'n speciale lamp, maar sinds kort is gelnagellak echt een hele hype. Veel merken hebben dan nu ook gelnagellak die je gewoon op kan doen met een speciale topcoat. Waardoor je wel het effect hebt, maar niet die lamp nodig hebt. Ik ben heel erg benieuwd naar die van Essence!

Op dit moment wil ik ook weer te veel doen. Ik wil wat artikels schrijven, maar ik wil ook wel op bloglovin lezen, maar ook op wattpad en ik loop ontzettend achter met video's die ik kijk op youtube. Hebben jullie dat ook wel is? Dat je teveel wil doen en dan uiteindelijk niet kan kiezen, dus dat je dan maar heel wat anders gaat doen?

Misschien ga ik straks nog wel even naar buiten, het is echt lekker weer. Ik hoorde ook dat het volgend weekend echt warm gaat worden, yeah!

Wat heb jij gedaan met pasen?

Liefs,

Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten