woensdag 8 april 2015

Beauty: review Allround Concealer Catrice


Hey allemaal,
Vandaag heb ik eindelijk weer is een review voor jullie. Ik heb het concealer palet al een tijdje, maar ik heb hem nu echt goed kunnen testen.

 
Ik heb al veel goede reviews gezien over de allround concealer van Catrice. Toen ik hem zag liggen in het kruidvat, heb ik hem gelijk gekocht.

Het palet bestaat al een tijdje en kan je kopen bij het kruidvat voor €3,59. Echt goedkoop!


Hij ziet er goed uit. Niet bijzonder, maar wel gewoon mooi. Het is een creamy concealer. In het palet zitten vijf kleuren. Als eerst een groene, dan een rood/roze, een wat donkerdere huidskleur, een iets lichtere en een nog lichtere. Achterop het palet staat waar je de kleuren voor kan gebruiken:
Groen voor roodheden, rood/roze voor donkere kringen en de huidkleurige voor oneffenheden.


Het pigment is heel goed! Het ziet er erg goed uit. Je kan de concealer aanbrengen met een kwastje of je vingers.

Ik gebruik de groene kleur op een iets roder plekje. Op de bovenste foto heb ik niks op, op de onderste foto heb ik de groene concealer op het plekje. Hij helpt echt! Op de foto zie je het jammer genoeg iets minder goed.

Ik heb geen last van donkere kringen, dus aan de rood/roze kleur heb ik niet zoveel. Ik kan deze kleur dan ook niet zo goed testen.


Bij de huidkleurige concealers gebruik ik de middelste. Dit is precies mijn kleur. Deze concealer gebruik ik onder mijn ogen. Ik heb niet heel erg last van wallen, maar ik vind het wel fijn om concealer te gebruiken. Ook high light de concealer je ogen mooi. Op de bovenste foto weer zonder concealer en op de onderste met.


Dit is de uiteindelijke look. Ik heb nog mascara op en een nude lipgloss van essence.

Ik ben erg tevreden over de allround concealer! Hij werkt erg goed.
Ik geef de concealer een  9! Je krijgt echt waarde voor je prijs, hij doet wat het moet doen en hij werkt gewoon erg goed.

Wat vind jij van de allround concealer?

Liefs,

Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten