vrijdag 10 april 2015

Lifestyle: wishlist


Hey allemaal,
Ik heb vandaag weer een nieuwe wishlist voor jullie. Het zijn hele verschillende dingen fashion tot een nieuwe mobiel. Veel leesplezier!

Mobiel.
Dit is toch het ding die helemaal bovenaan mijn wishlist staat. Ik wil heel graag een nieuwe mobiel en ga er dan ook snel een kopen! Ik weet nog niet precies welke, maar het wordt sowieso een samsung.

High waisted jeans.
Ik wil al een tijdje een high waisted jeans, het liefst een van Topshop. Ik hoor van veel mensen dat die high waisted jeans hebben die het lekkerst zitten, dus ik ben erg benieuwd!

Sandaaltjes.
De zomer komt er nu echt aan! Als het lekker weer is zou het fijn zijn om mooie sandaaltjes te hebben om aan te doen. Ik denk dat dat nog wel gaat lukken deze lente/zomer.

Kanten jurkje.
Ik wil heel graag een wit kanten jurkje die dan een beetje valt als een skaterdress. Ik vind die zo mooi! Als je een winkel weet waar ze te koop zijn, is het altijd welkom, haha.

Minimalistisch kettinkje.
Ik houd wel van de trend minimalistisch! Ik vind van die mooie kleine kettinkjes dan ook erg mooi. Dit moet ook zeker lukken, want er zijn er echt veel, alleen nog kiezen!

Bron: veracamilla.nl

Bronzer.
Ik wil nu ook wel graag een bronzer. Het liefst de Essence 2 in 1 bronzing powder in Sunset. Ik vind hem erg mooi en ook handig voor bijvoorbeeld op vakantie!

Wat staat er op jouw wishlist?

Liefs,

Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten