maandag 13 april 2015

Nails: Nude


Hey allemaal,
De nude-trend zie je overal, in make-up, maar ook nagellak. Ik laat jullie drie verschillende nude nagellakjes zien vandaag!


Van links naar rechts, Catrice 51 I'm So aNude, Miss Sporty 4322, Essence 06 Baby Doll.


Essence I Love Trends The Nudes 06 Baby Doll.
Aan de buitenkant kan je al zien dat er glitter in zit. Ik vind glitters erg leuk, maar de laatste tijd ben ik meer van de nagellak zonder glitters.


Op je nagels zie je de glitters erg goed. Eigenlijk vind ik het ook wel erg mooi, haha. Ik heb op de foto drie laagjes op, dan vind ik dat hij goed genoeg dekt.
Essence I Love Trends, The Nudes 06 Baby Doll. €1,89


Catrice Ultimate Nail Lacquer 51 I'm So aNude.
In deze nagellak zie je ook wat glitter, maar wel minder dan die van Essence. De nagellak heeft wel een goede, bijpassende naam!


Op je nagels zie je niet heel veel glitter meer terug. Ik heb hier ook drie laagjes op.
Ik vind hem erg mooi! Hij verschilt ook echt met die van Essence.
Catrice Ultimate Nail Lacquer 51 I'm So aNude. €2,99


Miss Sporty Clubbing Color Quick Dry 4322.
Dit nagellakje heeft gelukkig geen glitter. Ik hoop dat hij een beetje goed dekt. Miss Sporty geeft hun nagellak alleen een nummer, het was leuk geweest als ze het ook een naam gaven!


Hij dekt niet heel goed, maar na drie laagjes vind ik hem wel erg mooi! Hij heeft geen glitter, dus verschilt hij ook wel erg met de andere nagellakjes.
Miss Sporty Clubbing Color Quick Dry 4322. €1,99

Ik vind het erg mooie nagellakjes, ze zijn allemaal nude maar toch erg verschillend. Toch vind ik die van Miss Sporty het mooist, omdat daar geen glitter of shimmer in zit.

Wat vind jij het mooiste nagellakje?

Liefs,

Willemijn


Geen opmerkingen:

Een reactie posten