donderdag 30 april 2015

Personal: Irritaties op Social Media


Hey allemaal,
Maandag deed ik de Social Media Tag (als je hem nog niet gelezen hebt kan dat hier). Hierin kwam ook de vraag over mijn irritaties op social media en omdat dit er veel zijn, heb ik vandaag een blogpost met mijn irritaties op social media!

'comments zou lief zijn xxx'.
Ik zag net nog een foto met precies deze tekst op instagram. Ik kan me hier heel erg aan irriteren. Van die mensen die bij elke foto neerzetten: 'comments zou lief zijn xxx' of 'reageren mag' of 'like en comment'. Ik kan hier zó slecht tegen.

Retweets.
Kijk het is erg handig dat je kan retweeten, maar er zijn ook mensen die dat even té handig vinden en die daarom alleen maar gaan retweeten. Ze tweeten helemaal niks meer zelf. *zucht*

1000 hashtags.
Je hebt ook van die mensen die onder een foto echt 1000 hashtags neerzetten, zovan: #blond #girl #fashion #trui #blue #eyes #dutch #model #selfie en ga zo nog maar even door...

Hele leven meedelen.
Ja, deze mensen bestaan nog steeds... Ze tweeten alles wat ze aan het doen zijn. Nu naar school. Nu tussenuur. Nu pauze. Nu weer naar huis. Nu weer thuis. Ze zouden het zelfs nog vertellen als ze aan het poepen waren.

Weer een nieuwe foto.
Wat ook té vaak gebeurt is dat mensen je even een berichtje sturen of even op snapchat zetten dat ze weer een nieuwe foto op instagram hebben staan. En dan gaan ze er ook nog even mooi bijzetten dat het fijn zou zijn als je liket en comment...

Klagen en zeuren.
Je hebt ook nog die mensen die alleen maar klagen en zeuren over dingen. Maar dan ook echt álleen maar. Eén klaagtweet kan wel, dat doet iedereen wel is, maar alleen maar gaat me wel even te ver.

Shoutouts.
Je kent ze wel al die shoutouts op instagram. 'volg hem even want hij is zo leuk', 'volg haar even want ze maakt zulke mooie foto's' 'volg mij'. Echt om gek van te worden.

Wat is jouw grootste irritatie op social media?

Liefs,

Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten