vrijdag 1 mei 2015

Vakantie: Inpaklijst voor een paar dagen vakantie


Hey allemaal,
Deze blogpost komt online als ik net terug ben uit Berlijn. Op dit moment moet ik nog gaan, ik ben zo excited! Het leek me wel handig om een inpaklijst te maken voor wat handig is om mee te nemen, voor mezelf, maar misschien hebben jullie er ook wat aan.

Ik ga vier dagen naar Berlijn. Ik ben dinsdag weggegaan en ben vandaag weer teruggekomen.

Kleding:
  • Een trui (ligt aan het weer)
  • Een (spijker)jasje
  • Twee shirts
  • Twee lange jeans
  • Een short/rokje + panty (ligt aan het weer)
  • Pyjama + joggingbroek
  • Ondergoed
  • Sokken
  • Extra paar schoenen

Douche spullen:
  • Mini shampoo + mini douchegel
  • Deoderant
  • Mini parfum
  • Make-up remover
  • Tandenborstel + tandpasta
  • Borstel + haarelastiekje
  • Nachtbeugel


Make-up:
  • Concealer
  • Mascara
  • Eyeliner
  • Nude lipgloss
  • Babylips

Extra:
  • Zonnebril
  • notitieboekje + pen
  • Boek of tijdschrift

Wat zou jij nog toevoegen of weglaten van dit lijstje?

Liefs,

Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten