zaterdag 30 mei 2015

Willemijnsstyle bestaat een jaar!


Hey allemaal,Dit keer een extra blogpost! En dat is niet zomaar want...

Ik besta een jaar!! Willemijnsstyle.blogspot.nl is al een jaar oud. ❤ Wauw, ik had nooit verwacht dat ik zo ver zou komen! Ik ga in deze blogpost terugblikken op één van mijn eerste blogposts, reageren op hoe ik het deed.

Zomerjurkjes 2014.

Zoals jullie waarschijnlijk al in mijn vorige blog hebben gelezen, ga ik het vandaag hebben over zomerjurkjes. Ik ga jullie er 5 laten zien. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en als je vind dat ik iets moet verbeteren of als je iets juist heel leuk vind kan je hieronder reageren.
Oke, ik begin ook echt niet met hoi/hey of iets dergelijks.

De laatste tijd zie je veel van dit soort jurkjes, aan de voorkant kort en aan de achterkant lang. Je ziet ze overal in alle kleuren. Ik vind ze erg leuk en ben eigenlijk nog op zoek naar een leuke, maar doordat ik klein ben is het erg moeilijk om er een te vinden die niet te groot is.

Het klopt, ik ben klein, maar dat is niet de reden dat ik ze nergens kan vinden... Ik heb er eigenlijk gewoon nooit een in een winkel gezien.

De skaterdress, je ziet ze ook weer overal. In de zomer zie je er iedereen mee lopen. Ze hebben wat speling, doordat ze aan de bovenkant strak zijn en dan steeds verder uitlopen. Zelf vind ik deze ook erg leuk, ook met dat kant en vrolijke kleuren.
Die vind ik nog steeds wel erg leuk, maar niet dit jurkje.. Ik wil graag zo'n jurkje maar dan in het wit!

De azteekse print is ook weer helemaal terug. Ik vind het een beetje te druk, ik zou het niet zo snel aantrekken. Ook dit jurkje trek ik niet zo snel aan, doordat het strak is en ik best breed ben, dat vind ik niet mooi staan. Als je zo'n jurkje aantrekt moet je niet te breed te zijn.
Prachtig gezegd. Ik vind dit nog steeds.
De maxijurk, ook weer terug van weggeweest. Ik hou er niet zo van, maar bij sommige mensen vind ik het heel mooi staan en dan denk ik toch weer eigenlijk zijn ze wel leuk. Maar als ik er zelf eentje aantrek vind ik ze toch weer vreselijk. Oftewel het staat me gewoon niet.
Op dit moment vind ik de maxijurk wel erg mooi! Ik wil graag een maxirok, als het me staat...

De bleometjesprint is ook weer terug, die zie je weer overal. Op jurkjes, shirts en ga zo nog maar even door. Ik vind ze ook erg leuk, ze zijn lekker vrolijk voorin de zomer. Maar sommige zijn wel erg druk, deze kan nog net vind ik. Het is ook wel handig om een rustige kleur op de achtergrond te doen, zoals zwart of wit.
Lekkere typefout. Maar het is wel waar, vooral dit jaar zie je veel bloemetjesprints. Erg leuk!

Dit waren de 5 jurkjes, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Lekker cliché, 'ik hoop dat jullie het leuk vonden'. Verder ook geen gedag of zo. Ik zette ook echt geen bronnen bij mijn foto's, super dom.

Ondertussen zien mijn artikelen er wel even anders uit, haha. Dit is ook weer lekker cliché: ik hoop dat ik nog lang door kan gaan met mijn blog en dat ik me steeds meer kan verbeteren. Op naar het volgende jaar!

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten