woensdag 3 juni 2015

15 dingen die niemand vraagt tag


Hey allemaal,
Als eerste heb ik een mededeling. Ik heb een paar aanpassingen aan mijn site gedaan: Het lettertype is iets groter, de rand om de foto's en andere kolommen is weg, maar de grootste verandering is dat ik nu een contact pagina heb. Ik vond het wel tijd worden voor een contact pagina, dus kan je mij nu bereiken op mijn mailadres: willemijnsstyle@gmail.com voor vragen of als je iets wilt zeggen. Ook bedrijven kunnen mij hierop bereiken. Voor gemakkelijkheid heb ik nu de pagina's bovenaan gezet, dat is iets duidelijker. Dan nu verder met de tag!

Ik zag de tag op Versus A en vond hem zelf ook leuk, dus vul ik hem nu ook in voor jullie!

Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Dicht. Zouden er mensen zijn die expres hun kledingkast deuren openzetten als ze gaan slapen? Ik doe het in ieder geval niet, ik vind het niet zo fijn.

Neem je mini flesjes shampoo e.d. mee uit hotels?
Ik kom niet zo vaak in hotels, maar als ik er ben en ik vind het echt hele fijne shampoo, dan neem ik het wel mee! Maar anders niet zo snel.

Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Hahaha. Ik ben nog nooit op het idee gekomen. Maar nu je het zegt... misschien dat ik het ooit nog doe? Nee, grapje, ik denk niet dat dit zal gebeuren. Tenzij ik mijn eigen naam zie, of zo.

Gebruik je to-do lijstjes?
Zeker! Ik ben niet heel goed in plannen, dus maak ik een to-do lijstje. Eerst deed ik dit op papier, maar dat vond ik niet heel handig, dus doe ik het nu via de app Wunderlist. Hele fijne app, zeker aan te raden! Het is ook wel de bekende app van Mascha van Beautygloss, die je vaak in haar vlogs zag.

Heb je sproeten?
Op dit moment wel, maar in de winter niet. Ik heb echte zomersproeten. Ik vind ze wel leuk, als het er maar niet te veel zijn, dan vind ik het iets minder.


Heb je ooit in de bosjes geplast?
Ik denk dat ik dat echt wel een keer heb gedaan. Vroeger als je dan onderweg was en je op de snelweg was en je heel nodig naar de wc moest, maar de parkeerplaats geen wc had. Toen heb ik wel in de bosjes geplast. Maar nu doe ik het echt liever niet meer, haha.

Hoe groot is je bed?
Ik heb een heel normaal eenpersoonsbed. Ik zou het best wel chill vinden om een tweepersoonsbed in mijn kamer te hebben, maar ja, dat gaat niet echt passen. Tenzij ik mijn hele kamer vol wil zetten met alleen maar een bed.

Ben je lui?
Dat ligt er een beetje aan. Ik kan wel erg lui zijn, maar het ligt er aan wat ik nog moet doen/wil doen en hoe ik me voel. Als ik heel veel energie heb, ben ik niet zo lui, maar als ik moe ben, dan kan ik erg lui zijn.

Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Op dit moment irriteer ik me aan sommige docenten die denken dat we alle tijd hebben voor hun vak, terwijl ik wel veel meer heb te doen...

Kauw je op potloden en pennen?
Nee, dat vind ik echt zo vies!

Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee, haha.



Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Af en toe, misschien. Frozen vind ik wel echt onwijs leuk. Pas heb ik ook nog de Lion King gekeken, maar daar moest ik een verslag over maken voor school, dus dat moest wel. Verder kijk ik niet echt naar tekenfilms, alleen Frozen dan.

Tel je de treden als je de trap oploopt?
Ik deed dat wel is, vooral als ik dan een hoog gebouw in ging en via de trap naar boven of beneden ging, dan vond ik het leuk om de treden te tellen, maar nu doe ik dat niet meer.

Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Ik dans niet echt zoveel. Dus ook niet als er geen muziek te horen is, haha.

Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?
Nee. Maar ik heb het ook nooit hoeven weten, want ik ben nog maar 14.

Ik zou het leuk vinden als je de tag overneemt!

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen