woensdag 17 juni 2015

Nieuwe Mobiel!


Hey allemaal,
Zoals ik al zei in de Kletsen met Willemijn heb ik een nieuwe mobiel! Ik heb hem zaterdag gekocht, als je er verder benieuwd naar ben, lees dan snel verder!

Het is de Samsung Galaxy S3 Neo. Deze is donkerblauw, maar hij is er ook in het wit. Ik kocht hem bij de expert. Ik vind hem erg mooi! Hij is een stuk groter dan mijn vorige mobiel en daar ben ik wel erg blij mee, mijn vorige mobiel vond ik wel een beetje klein namelijk. Terwijl ik eigenlijk moest leren voor de toetsweek zette ik alle bestanden en foto's over van mijn oude mobiel naar mijn nieuwe en stelde mijn nieuwe mobiel helemaal in.

Het is zeker een aanrader! Hij is niet te duur en erg goed. Hij heeft ook een goede camera met flits, dus dat is erg fijn voor instagram, haha.

Je kan de Samsung Galaxy S3 Neo hier vinden.

Dit was even een kort artikel, doordat vandaag mijn toetsweek is begonnen.

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten