vrijdag 24 juli 2015

Fashion Tag


Hey allemaal,
Vandaag heb ik weer een nieuwe tag voor jullie. Ik houd heel veel van kleding en daarom heb ik de Fashion Tag bedacht. Veel leesplezier!

Hoe omschrijf je jouw eigen stijl?
Dat is moeilijk. Ik heb namelijk echt van alles wat, ik heb hele girly dingen, maar ook stoere en sportieve dingen. Toch heb ik wel het meeste girly items in mijn kast hangen, dus ik denk dat ik het omschrijf als girly.

Jeans of rokje?
Dan ga ik wel voor jeans. Jeans is altijd makkelijk en leuk, maar een rokje vind ik ook steeds leuker worden!

Welk kledingitem staat hoog op je wishlist?
Ik denk dat jullie het al kunnen raden, ik heb het er al wel vaker over gehad op mijn blog. Maar voor de duidelijkheid zeg ik het nog wel: een kanten jurkje. Ik wil graag een wit kanten jurkje. Ik heb er dan ook al meerdere gepast, maar omdat ik erg klein ben zijn die jurkjes vaak te lang. Of ze zijn er niet meer in mijn maat, in ieder geval, het is nog steeds niet gelukt.

Welke fashiontrend vind je echt geweldig?
Eigenlijk heb ik er twee, de boho/jaren '70 trend en de streepjes. Nou ja, is streepjes echt een trend? Ik weet het niet, maar je ziet het wel erg veel als je om je heen kijkt. En de boho trend vind ik echt geweldig, af en toe vind ik bepaalde items net iets te boho, maar vaak vind ik het wel leuk.

Welke fashiontrend kan je juist niet begrijpen?
Franjes en suède. Ik weet dat het een beetje samenhangt met de boho/jaren '70 trend, maar I don't like this. Ik houd echt niet van franjes en suède, dus deze trend kan wat mij betreft per direct weg.


Welke kleur vind je het meest terug in jouw kledingkast?
Toch wel het meest zwart/wit/blauw. Klinkt heel saai, maar ik houd er van. Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer van die basic kleuren begin te houden.

Welke kleur vind je juist niet terug in jouw kledingkast?
Geel en fel groen, ik weet niet waarom maar qua kleding draag ik dat gewoon echt niet. Het is niet zo dat ik het een lelijke kleur vind, maar ik draag het gewoon niet.

Welk kledingitem pas je niet meer, maar wil je toch voor altijd bewaren?
Op dit moment heb ik niks wat echt te klein is, vaak gaat het dan óf door naar mijn zusje óf we geven het weg. Maar mijn outfit van Hip voor Nop zal ik wel voor altijd bewaren.

Bron.

Wat voor kleding combinatie vind je echt not done?
Ik weet het al gelijk: sokken in sandalen! Ik vind dat zó verschrikkelijk. Meer heb ik er niet over te zeggen.

Low waisted of high waisted broeken en rokjes?
High waisted! Ik heb nu voor het eerst een high waisted short en het zit zó lekker. Ik snap niet waarom ik het niet eerder heb gekocht.

Wat doe je aan als je gewoon een chill dagje hebt thuis?
Ligt eraan waar ik zin in heb. Soms trek ik dan heel easy een joggingbroek en een shirt aan, maar soms heb ik ook zin om juist wat leuks aan te trekken.

Ik vind het leuk als je de tag overneemt!

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten