maandag 31 augustus 2015

Black, White & Denim Outfit


Hey allemaal,
Ik heb weer een nieuwe outfit voor jullie! Ik had dit zaterdag aan, toen ik naar een verjaardag ging. Soms heb ik dan veel zin om er ook echt feestelijk uit te zien, denk aan een rokje, maar soms ook niet, zoals zaterdag. Kijk snel verder voor de outfit!




Ik droeg een zwarte, skinny jeans met een gestreept shirt (love stripes), een spijkerjasje en m'n all stars, die al wel veel vaker voorbij zijn gekomen op mijn blog.

Ik was dus op een verjaardag van familie. Ik had nog een paar dingetjes voor school nodig, dus gingen mijn zusje en ik nog even naar de winkels daar vlakbij, daarom had ik ook even een tas mee.


Ik heb deze tas al best wel lang, en ik heb hem gekregen, dus weet ik niet van welke winkel hij is. Maar ik vind hem nog steeds erg mooi!

Nu is het nog even lekker weekend gelukkig en kan ik weer even uitrusten van school. Maandag zit ik weer tot kwart over vier op school, zucht. Gelukkig begin ik wel 2e. Zijn jullie eigenlijk allemaal al weer naar school?

Liefs,
Willemijn

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Shirt: H&M
Jeans: Forever 21
Spijkerjasje: Tijdje geleden gekregen
Schoenen: Converse 
Tas: Gekregen

3 opmerkingen:

  1. Misschien moet je een iets minder strak shirtje aan doen dat ziet er wat mooier uit maar voor de rest wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen