vrijdag 4 september 2015

8 Favorieten


Hey allemaal,
Veel (grote) bloggers vertellen elke maand wat hun favorieten waren en welke producten ze opgemaakt hebben. Ik doe dat niet, omdat ik uniek wil blijven en het niet heel interessant meer vind om naar te kijken. Maar omdat ik het eigenlijk nooit doe, lijkt het me leuk om het wél een keertje te doen, gewoon laten zien wat mijn favorieten zijn. En omdat ik het niet elke maand doe, zijn het ook écht favorieten.

Voordat ik begin, wil ik even vertellen dat ik wat kleine aanpassinkjes aan mijn blog heb gedaan en dat ik daar ook nog steeds mee bezig ben. Ik heb social media icoontjes gemaakt, ik heb bepaalde titels weggehaald, dingen gecentreerd, een eigen copyright onderaan mijn blog gezet en nog een paar kleine dingetjes veranderd. Het zijn gewoon wat kleine dingetjes, maar wat ik toch wat mooier vond. Dan gaan we nu écht naar mijn favorieten!


Dove compressed deoderant.
Echt waar, de deoderant van Dove is geweldig! Ik heb eerst een tijdje Rexona gebruikt en toen ben ik overgegaan naar Sanex, maar Dove is toch écht mijn favoriet. Hij helpt echt tegen zweten, ruikt lekker en blijft lang zitten. Als ik 's avonds even aan mijn shirt ruik, ruikt het nog steeds heerlijk naar de deo.


Maybelline The Eraser Eye perfect & cover Concealer.
Jammer genoeg is deze concealer niet in Nederland te koop, misschien kan je hem wel bestellen, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb hem gekocht in Engeland en ik ben nog steeds erg blij dat ik hem heb gekocht! Hij dekt goed, trekt niet in de lijntjes en blijft bijna de hele dag zitten.


Rimmel 60 Seconds Super Shine 703 white love.
Als je goed naar het nagellakje kijkt, lijkt het alsof er glitter in zit. Maar op je nagels zie je daar helemaal niks meer van. Hij is wit en daar houd ik echt van, vooral in de lente en zomer en hij dekt goed na twee laagjes, wat wel normaal is. Ik heb hem al best wel veel gedragen.

Gossip Girl.
Even geen beauty product, maar een serie! Gossip Girl is te zien op Netflix en ik vind het echt een geweldige serie! Soms is het een beetje onrealistisch, doordat er te veel drama gebeurt, maar aan de andere kant is het daardoor ook weer spannend en wil je verder kijken. Als al die drama er niet was, was het saai geweest. Zeker een aanrader!


Girl Online.
Dit is echt mijn favoriete boek. Ik heb er een review over geschreven, dus als je er meer over wilt lezen kan dat hier.

Expeditie Robinson.
Nog een serie, haha. Ik vind Expeditie Robinson echt heel leuk en al helemaal nu Teske meedoet! Ik heb de eerste aflevering nog niet gezien, want ik schrijf dit al van te voren. Maar ik ben erg benieuwd en zal wel laten weten wat ik er van vind!


Instagram.
I love Instagram! Echt waar, het is geweldig! Ik vind het leuk om door m'n timeline te scrollen, nieuwe mensen ontdekken die hele mooie foto's maken, en bekende bloggers en andere bekende mensen te volgen, maar ik vind het ook erg leuk om zelf foto's erop te zetten! Volg je me nog niet? Dan kan dat natuurlijk, haha, ik heet @willemijnsstyle, maar je kan ook op dat nieuwe grijze, instagram icoontje, rechts van deze blogpost klikken.

Keyboard.
Kan dit een favoriet zijn? Ik weet het niet, maar ik zet hem er lekker tussen. Ik speel keyboard en heb ook om de week les. Ik vind het echt heerlijk om te doen en het is ook naast bloggen een grote hobby. Ik doe het ook al best wel lang en dan wordt het nog leuker, omdat je weer nieuwe en moeilijkere liedjes kan spelen.

Wat is een favoriet van jou?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten