maandag 7 september 2015

Kletsen met Willemijn: #18 Expeditie Robinson & Html en Css Codes


Hey allemaal,
Het is weer maandag en ik heb weer een nieuwe Kletsen met Willemijn voor jullie! Voor de mensen die het niet kennen, op maandag om de week plaats ik deze serie. Ik schrijf over wat mij bezig houdt, wat ik heb gedaan en andere persoonlijke dingetjes. Veel leesplezier!

Dinsdag ben ik een beetje dom geweest. Ik dacht dus dat het woensdag was en ik had de nieuwe blogpost ingepland op de dag er na (woensdag dus). Ik snel de laptop aanzetten om hem online te zetten, kom ik er woensdagochtend achter dat het dinsdag was en hij dus wel goed ingepland stond.
Ik voelde me echt heel dom, maar kon er ook wel om lachen. Uiteindelijk heb ik hem online laten staan en is de blogpost dus van woensdag even op dinsdag online gegaan.


Dan was donderdagavond eindelijk Expeditie Robinson op tv! Teske deed mee, wat echt super leuk is! Ik vond in ieder geval de eerste aflevering heel erg leuk en heb zin in donderdag om de nieuwe aflevering te kijken!

De afgelopen dagen ben ik heel erg bezig geweest met html codes en css voor mijn blog. Ik zou heel graag willen leren coderen, maar ik heb daar op dit moment niet zo veel tijd voor. Maar misschien komt het nog wel. Ik kan dus niet coderen, maar als je googlet op html codes voor blogger, vind je een aantal tutorials met codes om dingen aan te passen op je blog. Zo heb ik dus verschillende dingen laten centreren, heb ik eigen social media buttons gemaakt, titels weggewerkt, nieuwe pagina's gemaakt en nog meer. Ik heb veel nieuwe dingen geleerd, wat ik echt heel leuk vind. Als je een tutorial wil zien over hoe je dit moet doen met coderen, laat het dan vooral weten!

Zou je een tutorial willen zien over de codes?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten