maandag 14 september 2015

Songs On Repeat #4


Hey allemaal,
Zo af en toe doe ik een songs on repeat, waar ik vertel welke nummers ik op dit moment veel luister. Ik heb weer wat nieuwe muziek gedownload en er zijn weer nieuwe nummers waar ik veel naar luister. Ik heb een hele brede muzieksmaak. Ik luister graag naar popnummers, soms heb ik zin in rustige nummers en soms heb ik zin een beetje R&B. In deze songs on repeat, zal er ook voor iedereen wel een leuk nummer bij zitten.




Let It Go - James Bay.
Wauw. Heel mooi nummer! Ik hoorde hem voor het eerst op de radio toen we in de auto zaten in Engeland. Ik had de titel in mijn mobiel gezet en zo snel mogelijk gedownload. Het is een aardig rustig nummer, maar heel mooi!
Everything that's broke, leave it to the breeze. Why don't you be you, and I'll be me.


Energy - Drake.
Sinds ik Drake heb ontdekt, luister ik graag naar nummers van hem. Het is een beetje R&B, maar ik vind het heerlijk. Je moet er echt van houden. Dit is eigenlijk best wel erg tegenovergesteld van let it go, haha.
I got enemies, got a lotta enemies. Got a lotta people tryna drain me of this energy.



Drag Me Down - One Direction.
Jullie weten waarschijnlijk wel dat ik een Directioner ben en er is dan ook geen songs on repeat zonder een nummer van One Direction. Dit keer Drag Me Down, hun nieuwe nummer. Hun eerste nummer zonder Zayn. Ik moet zeggen dat ik Zayn's stem op het begin een beetje miste, maar nu niet zo erg meer. Ik vind Drag Me Down toch echt hun beste nummer, die ze hebben gemaakt, ook al zit Zayn er niet bij.
All this life, you stood by me. When no one else was ever behind me.



Aftertaste - Shawn Mendes.
Shawn Mendes is écht een geweldige artiest. Hij is nog maar 17 en heeft al zoveel bereikt! Ik vind Life Of The Party echt een mooi nummer, maar de laatste tijd luister ik heel veel naar Aftertaste. Het is een rustig nummer, erg mooi!
Turns out that no one can replace me. I'm permanent, you can't erase me.



Don't Be So Hard On Yourself - Jess Glynne.
Hold My Hand was écht een zomerhit van Jess Glynne. Ik vond dat nummer al erg leuk en hoorde laatst dit nummer op Xite. Het is een beetje dezelfde soort muziek als Hold My Hand. Zeker de moeite waard om even naar te kijken!
Don't be so hard on yourself, no. Learn to forgive, learn to let go. Everyone trips, everyone falls.

Welk nummer staat er bij jou op repeat?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten