maandag 19 oktober 2015

Kletsen met Willemijn #21 Vakantie, Dankbaar, Vooruitgang herfst goals


Hey allemaal,
Om de week op maandag heb ik een serie, namelijk Kletsen met Willemijn, waarin ik een beetje met jullie ga kletsen over dingen die ik heb gedaan en dingen die mij bezighouden. Veel leesplezier!



Het is vakantie! Ik heb lekker een weekje vrij, een beetje bijkomen van school, maar ook weer niet. Want ja, de woensdag na de herfstvakantie begint mijn toetsweek, dus leren zal ik nog wel moeten. Maar nu kan ik nog even genieten van de vakantie; lekker uitslapen, leuke dingen doen, bloggen en piano spelen. En dan aan het eind van de vakantie toch maar beginnen met leren...

Ook wil ik jullie allemaal even heel erg bedanken! Jullie weten (waarschijnlijk) wel dat ik al wat langer dan een jaar blog en ja, ik zeg het vaak, maar ik word er echt gelukkig van. Aankomende vrijdag ga ik iets heel leuks doen voor mijn blog, daar komt ook een blogpost over, ik weet nog niet precies wanneer, maar ik wil proberen om hem gelijk vrijdagavond al online te zetten! Vorige vrijdag heb ik weer gevraagd of jullie een enquete voor me wilden invullen en ik heb nu al een aantal hele leuke reacties, Thanks! Met deze reacties ga ik zeker wat doen! Ook als je hem nog niet hebt ingevuld kan dat hier.


Een tijdje geleden heb ik een blogpost geschreven over mijn goals voor deze herfst. Aan het eind van de herfst zal ik een blogpost schrijven welke goals gelukt zijn en misschien doe ik wel weer een nieuwe 'goals voor deze winter'. Tot nu toe gaat het erg goed met 'elke maandag, woensdag en vrijdag een blogpost online zetten'. Dat is me tot nu toe helemaal gelukt en ik hoop dat ik aan het eind van de herfst, dit nog steeds kan zeggen.
Ook gaat het al wel aardig goed met 'dingen minder uitstellen', ik probeer echt een goede planning te maken en ook bij te houden. Ik ben nog niet verder gegaan met html, maar deze herfstvakantie gaat dat hopelijk nog wel lukken. 'Vaker nee zeggen' was ook een goal, maar ik heb nog niet echt de kans gehad om die waar te maken. 'Genieten van de herfst en naar het bos gaan' is ook nog niet helemaal gelukt, maar ik ga zeker nog, als we wat meer in de herfst zitten, naar het bos!
Het sparen voor een camera, gaat al wel goed, ik heb de afgelopen tijd heel weinig gekocht en daar mag ik best trots op zijn. Die camera gaat er écht komen! Het fotograferen is ook nog niet echt gelukt, maar dat gaat wel goed komen als ik naar het bos ga. En als laatste; 'mijn favo liedje kunnen spelen en niet alleen akkoorden, maar echt noten.' Dit vind ik een lastige. Dat komt doordat ik vaak aan liedjes begin en het dan niet afmaak, omdat ik dan het liedje te vaak gehoord heb en hem niet zo leuk meer vind. Daarom speel ik liever akkoorden en ik denk dat ik het daar ook bij ga houden.

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten