maandag 2 november 2015

Kletsen met Willemijn #22 10 dingen die je nog niet over mij wist


Hey allemaal,
Om de week op maandag heb ik een serie, Kletsen met Willemijn waar ik gewoon doe alsof ik met vriendinnen aan het kletsen ben, over alles wat ik doe en wat ik leuk vind.

Als ik dit schrijf is het zondagavond en zit ik precies op de helft van mijn toetsweek. Nog twee dagen en ik ben er weer vanaf, maar ik moet toch nog echt even hard leren. Dus deze blogpost zal niet heel lang zijn, doordat ik niet heel veel tijd heb, jammer genoeg.

Omdat ik niet heel veel nieuws te vertellen heb, ga ik jullie 10 dingen vertellen die je nog niet over mij wist!

1. Toen ik echt klein was, denk aan groep 1, wilde ik heel graag postbode worden. Dat leek me echt super leuk! Nu heb ik wel wat anders in mijn hoofd, haha.

2. Ik at elke ochtend twee volkoren boterhammen, één met nutella en de ander met hagelslag. En dit elke ochtend. Maar sinds kort eet ik vaak havermout, echt heel lekker!


3. Op mijn 8e begon ik met piano spelen. Uiteindelijk ben ik in de brugklas gestopt, omdat ik het een beetje zat was, maar na een half jaar miste ik het zo erg dat ik in de 2e klas toch weer mijn pianolessen oppakte en nu heb ik nog steeds les, bij dezelfde muziekschool!

4. Ik haat opruimen, maar als ik bezig ben, doe ik het wel écht goed.

5. Ik doe geen sport en ik zeg al een tijdje tegen mezelf dat ik een keer moet gaan hardlopen, maar toch doe ik het niet...

6. Ik houd heel erg van pepernoten, en dan nog het liefst chocolade. Bij ons thuis zijn de pepernoten dan ook snel op, haha.

7. Ik heb een klas overgeslagen, groep 2. Het gekke is dat ik me daar nog best wel wat van kan herinneren. Ik weet nog wel dat ik toen om te wennen buiten moest spelen met de kinderen van groep 3 en dat ik een test moest doen, waarin ik een verhaaltje moest voorlezen over een haan. Die details weet ik nog best wel goed, maar bijvoorbeeld hoe de eerste dag was dat ik in groep 3 kwam, weet ik helemaal niet meer. Toch wel grappig!


8. Ik had het net al over wat ik vroeger wilde worden, maar nu vind ik het heel moeilijk kiezen. Bij een tijdschrift werken lijkt me heel leuk, maar fotograaf ook en bij de tv ook of bij iets met media of een webshop. Het lijkt me allemaal heel erg leuk!

9. Ik lach heel snel om dingen en krijg ook heel snel tranen van het lachen. Vaak maken vriendinnen er dan grappen over dat ik weer eens tranen krijg. Maar ja, ik kan er niks aan doen, haha.

10. Last, but not least, ik houd niet van patat. Vroeger vond ik het erg lekker, maar tegenwoordig eet ik liever wat anders. Pannenkoeken vind ik wel heel lekker!

Wat is een random feitje over jou?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten