vrijdag 20 november 2015

Throwback met oude foto's



Hi!
Ik had zin om naar wat oude foto's te kijken en bedacht toen dat het wel leuk is om die hier te laten zien, dus vandaag even een throwback friday!




Op deze foto was ik vijf jaar. Dit is op de kinderboerderij en ik zat op een tractor. Ik kan het me nog wel een beetje herinneren, haha. Er was daar ook een grote speeltuin en heel veel dieren, of course.


Dit was in 2009 bij mijn opa en oma in hun bootje. Ik was toen acht jaar, een tijdje geleden haha. 



Dit was ook in 2009 en ook weer op het meer bij mijn opa en oma, maar dit keer in de winter, zoals je wel kan zien. Hier schaatsen we dan wel eens. Ik lijk net een Eskimo op deze foto, haha. 


Dit was in 2010, ik was toen net negen geworden. Ik ben lekker fabulous de kaarsjes op mijn verjaardagstaart aan het uitblazen. Daarnaast ligt een soort spelcomputer, die ik toen had gekregen.


Dit was op vakantie in Hongarije, ook in 2010. Ik vind dat ik wel een beetje moeilijk kijk, haha. Misschien had ik de zon in mijn ogen, al ziet het er wel bewolkt uit.


Jammer genoeg weet ik niet hoe oud ik hier was. Er staat dat de foto is gemaakt in 2005, maar dat kan nooit. Ik ben hier namelijk wel ouder dan vier, haha. Dit was op de boot van mijn oom, die toevallig vlakbij ons huis moest werken, dus gingen we even mee.


Dit was in 2012, op vakantie in Engeland. Deze foto is het minst lang geleden. Wat wel grappig is, is dat ik die zonnebril nog steeds heb. Ik heb hem dus al drie jaar, hahaha.

Liefs,
Willemijn

1 opmerking: