maandag 23 november 2015

5 Favoriete Budget Producten


Hey allemaal,
Ik heb vaak een beetje een haat/liefde relatie met budget producten. De ene keer kan je duidelijk zien dat het goedkoop is en dat het echt troep is en de andere keer zijn het echt super goede producten en hadden ze ook van een high end merk kunnen zijn. Ik laat jullie mijn 5 favoriete budget producten zien!




Handcrème.
Deze handcrème ruikt heel erg lekker, ik ben niet goed in geuren omschrijven, maar hij ruikt een beetje zacht en zoet, maar niet sterk. Hij trekt aardig snel in, is heel erg zacht en nog een pluspuntje: Hij heeft echt een hele leuke verpakking! 
Handcrème, Hema €3,00.


Nagellak.
Bordeaux rood is echt een van mijn lievelingskleuren. Dit nagellakje draag ik dan ook graag in het najaar. Hij dekt goed, twee laagjes zijn genoeg, maar waar je wel mee moet oppassen, is dat de kleur donker is, dus dat je nagels snel kunnen verkleuren, gebruik daarom wel echt een basecoat onder dit lakje!
Essence 14 Do you speak love? €1,69.


Mascara.
Om nog even verder te gaan met Essence, is deze mascara ook een aanrader! Hij doet goed zijn werk, al kan hij niet op tegen de Clinique mascara die ik hier voor gebruikte, maar ja, Clinique is ook een stuk duurder!
Essence Lash Princess false lash effect mascara €3,39.


Eyeliner.
Dit is een erg goede liquid eyeliner. Ik heb hem al sinds kerst vorig jaar ongeveer, maar hij is nog steeds intens zwart. Ook is hij precies en kan je hiermee wel een strak lijntje zetten! Ook blijft hij erg lang zitten en hij vlekt hij niet snel. Deze is wel iets duurder dan een merk als Essence of Catrice.
Rimmel Glam'eyes professional liquid eyeliner 001 black glamour €7,49.


Concealer.
Jammer genoeg is deze concealer niet meer in Nederland te koop, maar je kan hem nog wel in Engeland kopen, misschien ook nog wel online, maar dat weet ik niet. Deze concealer blijft lang zitten en dekt echt mega goed! Ook belooft hij rimpels tegen te gaan en verzorgend te zijn, maar ik weet niet of hij dat wel doet. In ieder geval werkt hij al concealer erg goed!
Maybelline The Eraser Eye perfect & cover concealer 7,99 pond.

Wat is jouw favoriete budget product?

XX
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten