maandag 14 december 2015

Kletsen met Willemijn: #25 kerstmuziek, kerstfilms, kerst alles


Hi!

Kletsen met Willemijn is een serie, die om de week op maandag op mijn blog komt. Ik ga hierin lekker van me af schrijven en eigenlijk met jullie kletsen.

Nu er wat veranderingen gaande zijn op mijn blog, moet ik eerst dit even zeggen: de Kletsen met Willemijn, die om de week op maandag komt, komt natuurlijk nog steeds op dezelfde dag en tijd online!

'Why could'nt it be christmas everyday?' De kerstmuziek staat lekker aan. Een chille Spotify playlist met alléén maar kerstmuziek. Heerlijk. Een playlist met lekkere basics, als 'All I Want For Christmas', en 'Sante Claus Is Coming To Town'. Ik word gelijk vrolijk. Ja, I love it.


Naar deze playlist luister ik nu!

Eerlijk moet ik zeggen dat ik hiervoor helemaal niet zo uitkeek naar kerst. Ja, ik vond het een leuk feest met een geweldige betekenis, omdat ik christen ben (zie deze blogpost), maar verder had ik er niet zoveel mee. Maar dit jaar is het anders. Ik weet niet waarom, maar ik luister al sinds eind november naar kerstmuziek en ben ook van plan om deze kerstvakantie naar lekkere kerstfilms te kijken. Ik houd opeens heel veel van kerst. Ik heb nu al zin om met familie te gaan eten, een mooi kerstjurkje aan te doen, met veel lichtjes en kaarsjes. Ook staat de kerstboom weer in de woonkamer!

Helaas moeten we dit weekje school nog wel even overleven. Ik heb dinsdag nog een toets en dan wordt het rustig aan toch echt vakantie. Vrijdag ben ik vrij, doordat ik alleen 's middags les heb en die uren uitvallen, yes! Om de vakantie te vieren ga ik dan lekker naar Amsterdam om te winkelen. Jammer genoeg is het wel zo dat als de vakantie voorbij is mijn toetsweek steeds dichterbij komt en ik ook wel echt moet beginnen met leren gelijk na de vakantie.

Maar nu ga ik nog even lekker genieten van de kerstsfeer. Nog even verder luisteren naar de kerstmuziek en lekker mee blèren, haha.

Wat vind jij van kerst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten