vrijdag 18 december 2015

Nagellak remover pads (zonder aceton) vs nagellak remover (met aceton)


Hi girls,
Toen ik laatst in de Action was en even keek bij de make-up en verzorging dingetjes, zag ik deze nagellak remover pads liggen. Ik was wel erg benieuwd hoe goed dit werkt en of het beter werkt dan gewone nagellak remover wat ik normaal gebruik.




Nagellak remover pads: In de verpakking zitten twee doosjes met elk dertig pads. Het doosje is erg handig, vooral als je hem ergens mee naartoe meeneemt, omdat een fles met nagellak remover er in nog wel eens kan gaan lekken.
Op de verpakking:"Lifecare nagellak remover pads verwijderen nagellak snel en effectief. De pads bevatten een speciale formule zonder aceton, die de nagels niet uitdroogt en de nagelriemen verzacht."
Na dit stukje ben ik nog nieuwsgieriger. Ik merk namelijk dat mijn nagels en nagelriemen uitdrogen door nagellak remover en ik hoop dat dat bij deze pads niet zo is. Doordat er geen aceton in zit ben ik ook erg benieuwd of ze wel echt goed nagellak verwijderen. Ze zeggen van wel, dus ik heb goede hoop.


De nagellak remover van Idyl gebruik ik normaal.
Op de verpakking:"Idyl Nagellakremover met aceton verwijdert snel en veilig de nagellak de toegevoegde lanoline verzacht de nagelriemen en voorkomt uitdroging."
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal eens ben met de dingen die ze hier boven zeggen. Hij verzacht mijn nagelriemen juist niet, dus dat is jammer. Hij verwijdert de nagellak wel snel en veilig, wat erg fijn is!

Nu ga ik de nagellak remover pads uitproberen. Verslaan ze mijn normale nagellak remover?

Links de nagellak remover pad en rechts een watje met gewone nagellak remover.

Als ik het doosje open maak, ruik ik gelukkig niet zo'n sterke aceton geur, wat ik wel heb bij de andere nagellak remover. Sterker nog, hij ruikt onwijs lekker naar groene appel, zoals ook op het doosje genoemd wordt. Als ik er een pad uit pak, merk ik dat hij wel erg dun is. Dat is wel rot om je nagellak mee af te halen, maar om dat op te lossen kan je er natuurlijk ook twee op elkaar doen.
Ik merk dat er een soort olie in zit, wat je nagelriemen inderdaad zacht maakt. Wel een puntje, is dat hij minder snel is met je nagellak verwijderen dan de gewone nagellak remover. Ik denk dat dat komt doordat er geen aceton in zit.

Bij mij hebben de nagellak remover pads wel gewonnen! Ik vind de geur van aceton echt verschrikkelijk en deze pads ruiken juist erg lekker fris. Ook zijn ze erg verzachtend, maar je hebt wel iets meer tijd nodig dan bij gewone nagellak remover. Hij is iets minder snel in het verwijderen van je nagellak. Nog een klein puntje is dat de pads erg dun zijn, maar verder zijn ze erg fijn. Als je snel wil zijn, kan je de pads beter niet gebruiken, maar als je iets meer tijd hebt, is het zeker een aanrader!

Lifecare nagellak remover pads, Action €0,94
Idyl nagellak remover, DIO €1,72

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen