dinsdag 22 december 2015

Winter Goals


Hey allemaal,
Ik heb aan het begin van de herfst een herfst goals geschreven en het leek me wel leuk om dit verder te doen, dus elk seizoen komt er zo'n goals online. Dit keer de resultaten van de Herfst Goals en nieuwe Winter Goals.


Herfst goals resultaten.
1. Elke maandag, woensdag en vrijdag een blogpost online. Dit is niet gelukt... Ik kan nu met allemaal excuses aankomen, maar dat doe ik niet. Ik ben helemaal van mijn schema afgegaan, zoals je hier kunt lezen. 

2. Ik wil vaker 'nee' zeggen. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of dit gelukt is. Ik heb namelijk niet veel de mogelijkheid gehad om 'ja' of 'nee' ergens op te zeggen.

3. Ik wil dingen minder uitstellen. Dit is écht gelukt! Vooral met school ben ik nu bezig om beter te plannen en dingen vooruit te doen. Natuurlijk gebeurt het nog wel eens dat ik mijn huiswerk in het tussenuur op dezelfde dag doe, maar echt grote opdrachten, zoals toetsen of werkstukken maak ik wel wat eerder dan de dag van tevoren. Dus dat is erg fijn!

4. Meer leren over html codes. Ook hier heb ik geen tijd voor gehad. Ik heb nog wel wat kleine dingetjes opgezocht voor mijn blog, maar om nu echt meer erover te leren is niet gelukt, helaas.


5. Een beetje genieten van de herfst en naar het bos. Het eerste is wel gelukt en het tweede niet. Ik ben uiteindelijk niet naar het bos geweest, maar ik heb dit keer wel aardig genoten van de herfst. Op regenachtige dagen kon ik nog wel eens balen, maar een warme chocolademelk maakt al veel goed!

6. Ik wil sparen voor een écht goede camera. Ook dit is wel gelukt. Ik heb me echt ingehouden met dingen kopen en heb goed nagedacht of ik het wel écht nodig had. Af en toe heb ik nog wel eens wat gekocht, maar minder dan daarvoor.

7. Mijn favoriete liedje kunnen spelen op de piano. Ook dit is niet gelukt. Ik speel liever akkoorden dan grote pianostukken, omdat ik snel zat word van een liedje en als ik dan op de helft ben van dat nummer, ben ik het al weer zat en stop ik er mee. Na de kerstvakantie stap ik wel over naar een andere pianolerares die ook veel top 40 nummers geeft, dus dan lukt het waarschijnlijk wel!

8. Lekker veel fotograferen. Deze is wel weer gelukt. Ik merk dat ik fotografie steeds leuker begin te vinden en ik wil er ook graag nog meer over leren.

Mijn goals voor de winter.
1. Een domeinnaam voor mijn blog kopen. Ik wil dit heel graag, omdat het wat beter eruit ziet dan dat er nog .blogspot tussen staat en mijn blog is dan ook beter vindbaar.


2. Om nog even bij mijn blog te blijven, ik wil dan ook graag overstappen van Blogger naar WordPress. Met WordPress kan je meer dan met Blogger. Blogger is wel een goed begin, maar nu ik wat langer bezig ben met bloggen wil ik wel dat ik wat meer zelf kan aanpassen en dat is beter met WordPress.

3. Ook wil ik mijn haar knippen en dan weer kort. Ik wil graag een lob (lange bob), dus tot ongeveer mijn schouders. Zoals hierboven. Toevallig ga ik morgen naar de kapper, dus als het goed is moet het dan lukken!

4. Meer leren over html. Ja, ik zet deze er nog een keer op. Gewoon omdat het niet gelukt is en ik het wel heel graag wil, dus een nieuwe poging!

5. Ik wil meer genieten van de kleine dingen. Bijvoorbeeld een zonnige dag of een gezellige dag met familie of gewoon een goed gesprek met een vriendin. Deze dingen neem ik snel aan als 'normaal' en dat is misschien ook wel zo, maar ik wil er meer van genieten, want als je bijvoorbeeld kijkt naar vluchtelingen dan is mijn leven zo mooi! Ik wil daar meer bewust van zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten