woensdag 23 december 2015

Naar De Kapper Geweest!


Hi!
Yes, you are right. Je ziet het goed. Ik ben naar de kapper geweest en ja, er is een flink stuk af. Kijk snel verder als je het verschil en resultaat wilt zien!




Dit was mijn haar vlak voordat ik naar de kapper ging. Het was best wel lang en ik ben al een hele tijd niet meer naar de kapper geweest, dus het was ook echt nodig.

Ik wilde graag een lob (lange bob), ik had meerdere foto's gezien van meiden met een lob en ik vind het echt super mooi! Nu heb ik het zelf ook gedaan. Ik merk gelijk dat mijn haar een stuk lichter is dan hiervoor. Ik heb namelijk best wel dik en veel haar, waardoor mijn haar al snel saai en plat naar beneden hangt. Nu het kort is, zit er gelijk een stuk meer volume in, wat ik erg mooi vind!



Ik ben er super blij mee. Mijn haar ziet er gelijk ook gezonder uit. Stiekem zit ik gelijk al een beetje te kijken hoe ik het kan stylen, omdat het wel even wat anders is dan mijn lange haar. Ik zal nog wel wat manieren laten zien hier!

Wat vind jij van een lob?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten