donderdag 24 december 2015

3 Christmas Outfits


Hi!
Het is bijna kerst en het leek me wel leuk om mijn kerstoutfit te laten zien. Daarna bedacht ik me dat het nog leuker is om meerdere kerstoutfits te laten zien. Ik laat dus een paar mogelijkheden zien!




Als eerste doe ik gelijk mijn kerstoutfit. Ik draag een zwarte skaterdress. Hij is vrij basic, maar doordat er een soort roosjespatroon in zit, is hij wel speciaal. Omdat hij korte mouwen heeft, kan je er een jasje overheen doen, maar wat ik wel erg leuk vind, is om er een trui overheen te doen. Ik heb voor deze mooie, gehaakte gekozen.



Als je een iets meer casual outfit wil, maar er toch kerstig uit wil zien, kan je ook voor een broek gaan natuurlijk. Ik heb gekozen voor een bordeaux rode broek, omdat dat toch iets netter is dan een spijkerbroek. Hierop draag ik een witte trui met zilveren pailletten erin verwerkt. Door die pailletten is het nog wat kerstiger.



Als laatste heb ik nog deze outfit. Ik draag hier een cropped sweater met soort bolletjes, wat ik een beetje op sneeuw vind lijken. Die draag ik met een zwarte skater skirt.

Outfit 1:
Jurkje: Forever 21
Trui: H&M
Laarsjes: Omoda

Outfit 2:
Trui: Boetiekje
Broek: H&M
Schoenen: Converse All stars

Outfit 3:
Trui: H&M
Rokje: H&M
Laarsjes: Omoda

Wat doe jij aan met kerst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten