zaterdag 13 februari 2016

7 Random Favourites


Hey allemaal,
Ik maak niet zo vaak een 'favorieten' blogpost en daarom is er sinds de laatste, wel weer veel veranderd. Ik deel dit keer met jullie zeven (I know, ik wilde een mooi rond getal, maar dat is niet helemaal gelukt, haha) random favorieten, fashion, beauty, lifestyle, gewoon alles door elkaar.


Notitieboekjes.
We beginnen met een lifestyle favoriet. Ik houd al lang van notitieboekjes en toen ik op de middelbare school kwam, vergat ik ze een beetje, maar nu begint mijn liefde weer terug te komen. Vooral die van de Hema vind ik erg leuk! Ze zien er leuk uit en zijn ook nog eens vrij goedkoop.

Food.
Oké, niet echt het aller gezondst, maar dat mag wel voor een keertje, toch? Red velvet cake. Dit is echt heel lekker! Met een pak van dr. Oetker, kun je het ook heel makkelijk zelf maken. Heb je red velvet cake nog niet geproefd, doe het zeker!


Nagellak.
Ik ben zo'n meisje die (bijna) altijd nagellak op heeft. Ik heb er dan ook wel een heel aantal kleuren. Deze winter vind ik vooral deze van Essence heel mooi. Dit is nummer 22 I ❤ my blue jeans. Deze is niet gewoon donkerblauw, hij droogt namelijk mat op. Echt heel mooi!

Site.
Ondertussen weten jullie waarschijnlijk wel dat ik het coderen onder de knie probeer te krijgen. (Tot nu toe gaat het best wel goed!) Ik heb op internet een goede site gevonden waar je soort cursussen kunt doen om te leren coderen. Dit is gratis, maar er zijn wel wat functies die je alleen kunt doen als je premium bent en dan moet je dus wel betalen. Zonder premium kun je al genoeg, vind ik! Het enige nadeel is dat het in het Engels is, maar dat is echt wel te doen. Ik ben niet de beste in Engels en toch snap ik het wel.


Kleding.
Dit past helaas niet zo heel erg bij het weer, maar ik wil hem toch laten zien. Deze top van H&M, vind ik zo mooi! In deze shoplog hebben jullie hem ook voorbij zien komen. Ik ben er echt heel blij mee, het is alleen heel jammer dat hij nu een beetje koud is.

Serie.
Er is weer een nieuw seizoen van PLL (Pretty Little Liars) begonnen en oh I love it! A is al bekend, maar het is zeker niet saai geworden, wat je misschien wel verwacht. Ondertussen kijk ik ook nog Gossip Girl, wat gewoon een typische meiden serie is, ook heel leuk!


App.
Dit keer weer eens een foto bewerkings app. Dit is PhotoDirector en is gratis in de play/appstore te dowloaden. Ik gebruik hem niet zo veel voor filters, want die vind ik niet zo mooi, maar de gewone editor, dus de witbalans, contrast en curves zijn echt heel fijn!

Wat is een echte favoriet van jou?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten