maandag 15 februari 2016

Kletsen met Willemijn: #29 Shawn Mendes en throwback naar de basisschool


Hi!
De serie Kletsen met Willemijn komt om de week op maandag online. Ik ga met jullie 'kletsen' over allerlei dingen wat mij bezig houdt of wat er is gebeurd.

Oké het is een feit, nu. Ik heb geen kaartjes kunnen krijgen voor Shawn Mendes, snik. Ik baal echt ontzettend. Ik heb hier bijna een jaar op gewacht en nu is het niet gelukt om kaartjes te krijgen. In Paradiso passen maar 1500 mensen en er waren wel zo'n 9000 fans in Nederland, dus ja, dan is het snel uitverkocht. Ik hoop nog steeds heel erg dat er een tweede concert komt of dat het concert wordt verplaatst naar een andere plek, misschien de Heineken Music Hall en anders ben ik er écht niet bij...

Het leek me wel leuk om een throwback te doen naar de basisschool. Er zijn namelijk allemaal dingen die je op de basisschool deed en nu niet meer. Laten we beginnen met gelijk het leukste op de basisschool, wat iedereen wel kent: Hyves. Hyves was echt geweldig. Je kon lekker even krabbelen op iemands pagina, achter je geweldige verhaal zette je nog een bijpassende emoticon, want die van Hyves zijn echt de beste. Ondertussen gaf je een aantal krabbels van je vrienden een 'respect', want daar draaide alles om! Oké en de pokebuddy, dat was echt mooi! Je had een poppetje en dan kon je met een van je vrienden allemaal dingen doen, zoals hardlopen, een knuffel geven en nog zoveel meer! Als laatste herinnering aan Hyves: de polls. Je maakte een poll met bijvoorbeeld 'wat vind jij van mij?' en dan maakte je allerlei verschillende multiple choice antwoorden en dan gingen al je vrienden stemmen.


Als tweede mis ik High School Musical ook echt. Troy en Gabriela, ik weet het nog heel goed. Ik heb alle drie de films wel een aantal keer gezien. Als je het nog nooit gezien hebt, ga het zeker kijken! Zelf nu vind je het vast nog leuk, haha.

Wat ik ook ontzettend mis, is dat je uit school altijd naar je vader of moeder ging en dan ging vragen 'mag ik spelen?' en dat je niks anders hoefde te doen dan lekker te spelen na school. Dat is nu helaas wel even anders. Ik zou graag terug willen naar die rustige tijd, haha. Je kon al zeuren als je twee toetsen in de week had en nu heb ik er met toetsweek, zo ongeveer 10...

Wat mis jij nou echt van de basisschool?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten