dinsdag 2 februari 2016

Kletsen met Willemijn: #28 15 reisdilemma's


Hey allemaal,
In de serie Kletsen met Willemijn praat ik met jullie over van alles en nog wat, over mijn (saaie) leven, maar nog veel meer!

Ik houd heel erg van reizen en daarom leek het me wel leuk om 15 reisdilemma's te beantwoorden. Let's begin! 

Zonvakantie / wintersportVakantie? 
Zonvakantie! Definitely. Ik houd heel erg van zomer en heb het maar moeilijk in de winter, dus echt zon! 

Aan de kust / Vakantie in het buitenland? 
Buitenland! Het liefst zou ik een wereldreis willen maken, dus heel graag naar het buitenland. 

Voordat er vragen over komen, dit is lasagne, haha.

Europees eten / Aziatisch eten?
Pff, deze is lastig. Omdat italiaans toch mijn favoriet is, toch Europees eten, maar ik vind Aziatisch ook erg lekker!

Weg met vriendinnen / Weg met partner? 
Ik heb geen partner, dus lekker met vriendinnen!

Actieve vakantie / Luier vakantie?
Toch wel een actieve vakantie. Ik houd er wel van om ook echt dingen te zien, luieren vind ik ook chill, maar dat kan ik niet lang, dus dat gaat hem niet worden.

Azië / Afrika?
Deze is ook lastig. Azië lijkt me heel erg leuk, vooral Japan en de Filipijnen, maar Afrika lijkt me ook heel gaaf! Eigenlijk gewoon allebei, ik kan echt niet kiezen.

Barcelona / Rome?
Ik denk toch Barcelona, al lijkt Rome me ook heel vet! Barcelona lijkt me heel mooi en ligt ook aan de kust wat ik wel erg leuk vind.

Hotel / Camping?
Ik vind een camping prima, maar ik slaap liever niet in een tent. Ik ga dan toch liever voor een hotel.


Citytrip / Natuurvakantie?
Ik houd wel van een combinatie, maar als ik echt moet kiezen, ga ik toch voor een citytrip. Ik houd nou eenmaal heel erg van steden.

Wereldreis / De wereld zien in meerdere keren?
Jullie kunnen het al wel raden: wereldreis! Dat wil ik zo graag! Het lijkt me echt heel leuk. Wat me ook wel heel tof lijkt is om een wereldreis te maken, maar dan wel voor een reisprogramma, of zoiets.

Nooit meer reizen / Nooit meer je vrienden zien?
Guys! Hoe kun je nou zo'n stomme vraag bedenken. Maar ik zou toch liever nooit meer reizen, ik kan echt niet zonder mijn vrienden. 

Weg met de auto / Weg met het vliegtuig?
Met het vliegtuig kun je verder weg en heel toevallig wil ik de hele wereld zien, dus dan is een vliegtuig denk ik toch wel handiger.


Backpacken / Cruisen?
Backpacken lijkt me erg spannend, maar toch wel heel erg vet en cruisen lijkt me helemaal niks. Het is heel leuk al die luxe op een boot, maar je ziet bijna niks en omdat ik ook wel erg van steden houd, zal cruisen ook niet zo handig zijn.

Alles regelen / Op de Bonnefooi?
Ik houd er toch wel van als alles geregeld is. Ik zou niet mijn hele vakantie al een maand van tevoren plannen, maar wel gewoon waar je naar toe gaat en een hotel/camping en vervoer regelen.

Roadtrip / Op een plek blijven?
Roadtrip! Ik zou heel graag een roadtrip willen maken door Amerika. Dat lijkt me echt heel leuk!

Heb jij liever een citytrip of een natuurvakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten