zaterdag 30 januari 2016

Songs On Repeat #5


Hi!
Het is wel weer eens tijd voor een nieuwe songs on repeat, waar ik mijn favoriete liedjes laat zien van dit moment. Er zit weer zoals altijd voor ieder wat wils bij, dus kijk snel verder!


I know what you did last summer - Shawn Mendes ft. Camilla Cabello
Als eerste even mijn favoriete nummer op dit moment. Ik heb er niet veel over te zeggen, maar als je hem nog niet geluisterd hebt, doe het echt! Hij is echt leuk.


Kiss me - Olly Murs
Ook dit nummer heeft veel op repeat gestaan. Het is een lekker gezellig nummer en I love it.


Sorry - Justin Bieber
Wat wel grappig is, is dat ik dit nummer toen ik hem voor het eerst hoorde helemaal niet zo leuk vond. Toen ik hem nog een keer hoorde, vond ik hem al wat leuker en nu staat deze ook vaak op repeat!


7 Years - Lukas Graham
Dit nummer heb ik laatst 'ontdekt' en hij is zo leuk! Hij is rustig en eigenlijk wordt in het nummer een soort levensverhaal verteld.


Ed Sheeran Medley - Bethany Mota ft. Kurt Schneider
Dit is niet echt een nummer van een bekende artiest, of nou ja, eigenlijk ook wel. Deze medley is echt geweldig! Sowieso houd ik erg van Ed Sheeran, maar Bethany Mota kan goed zingen. Ken je Kurt Schneider nog niet dan moet je echt snel een kijkje nemen op zijn kanaal, hij maakt hele goede covers!


Cake By The Ocean - DNCE
I know, de titel is een beetje gek, cake bij de oceaan. Maar het is een leuk nummer!


History - One Direction
Ook een nummer van One Direction kan niet missen, haha. De clip van History is een paar dagen geleden uitgekomen en wauw. Hij is echt geweldig, net als het nummer!


Purpose - Justin Bieber
Dit komt niet vaak voor, maar nog een nummer van Justin Bieber. Sowieso vind ik zijn hele album erg goed, maar Purpose vind ik een heel mooi nummer!



Want To Want Me - Jason Derulo
Als laatste nog dit nummer van Jason Derulo. Weer een wat drukker nummer en gewoon heel goed.

Welk nummer staat er bij jou op repeat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten