donderdag 31 maart 2016

Vandaag loop ik precies 15 jaar op deze wereld!


Hoi!
Ik ben jarig! Ik ben eindelijk 15 geworden.



Jammer genoeg heb ik toetsweek vandaag, maar dan ben ik wel lekker vroeg uit. Eigenlijk voel ik me totaal niet jarig. Vroeger was je al een maand van tevoren zenuwachtig voor je verjaardag en was je al een jaar van tevoren bezig met wat voor cadeau je wil hebben, maar dat heb ik nu steeds minder, haha. Het is wel nog steeds een hele leuke dag hoor!


Gisteren probeerde ik wat leuke foto's te maken met confetti en een ballon, maar dat ging niet helemaal goed. Of de foto werd te vroeg gemaakt, of hij werd te laat gemaakt, of hij was wazig. Maar ja, ik heb wel veel gelachen, haha. Zo'n foto maken met confetti is echt moeilijker dan je denkt!


Na 100 keer proberen en 100 keer de confetti van de grond te halen, hebben we het maar opgegeven.


Uiteindelijk vind ik deze foto, die we daarna gemaakt hebben wel heel erg leuk.


Alle confetti ligt nog op de grond, ik had geen zin meer om het op te ruimen en vind het eigenlijk wel gezellig zo. Beneden hangen natuurlijk slingers, maar boven niks, dus nu ligt er confetti. Uiteindelijk ging de confetti van mijn kamer naar de overloop, toen op de trap en nu ligt het echt overal, haha. Het ziet er wel gezellig uit :).

Zaterdag ga ik mijn verjaardag met familie vieren en dan vier ik het over twee weken met vriendinnen, wat vast erg leuk gaat worden.

Het was weer een mooi jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten