zaterdag 26 maart 2016

Mijn doelen voor deze lente


Hi!
Het is al weer een tijdje geleden dat er een blogpost online kwam, sorry daarvoor. Dinsdag begint mijn toetsweek, dus ik zit vooral te leren... Nu het lente is, bespreek ik weer mijn goals van de winter en vertel ik jullie mijn nieuwe lente goals.

Zijn mijn doelen voor de winter gelukt?

Lob knippen.
Dit is zeker gelukt! Ik ben wel blij met mijn haar, er zit lekker veel volume in en ik heb veel minder klitten, maar toch ga ik het weer lang laten groeien. Stiekem mis ik mijn lange haar wel een beetje.

Html & CSS leren.
Ook dit is gelukt. Ik heb al best wel wat dingen geleerd en ik vind het heel leuk om te doen! Ik doe dit via de site Codecademy. Ze leggen dingen goed uit en laten je veel oefenen. Het enige nadeel is dat het in het Engels is, dus soms moet ik nog wel even opzoeken wat bepaalde woorden betekenen.

Domeinnaam kopen.
Deze is niet gelukt. Eigenlijk ben ik het een beetje vergeten en heb ik het druk gehad met andere dingen, helaas.

Overstappen naar Wordpress.
Deze hangt eigenlijk een beetje samen met de domeinnaam. Als ik een domeinnaam zou hebben, zou ik gelijk overstappen naar Wordpress, dus deze is ook niet gelukt.

Genieten van kleine dingen.
Deze vind ik wel gelukt. Vooral als de zon scheen en ik naar huis fietste van school, werd ik echt blij. Ik heb zeker meer genoten van de kleine dingen, die eigenlijk voor ons heel normaal zijn.


De nieuwe goals voor deze lente!

Camera kopen.
Ik ben al even bezig om te kijken voor een camera. Ik zit nog te twijfelen wat ik nou moet doen. Of een wat duurdere en het duurt nog wat langer voordat ik hem heb of een wat goedkopere, die ik dan wel sneller heb, maar die wat minder goed is. Ik moet nog even nadenken, maar het moet zeker deze lente lukken!

Hardlopen.
Ik doe al een tijdje geen sport meer en ik merk dat mijn conditie daardoor echt wel gedaald is, dus ben ik van plan om echt te gaan hardlopen. Ik ga het gewoon rustig opbouwen en ik hoop dan dat ik het vol houd.

Domeinnaam kopen & overstappen naar Wordpress.
Deze opnieuw, omdat het me nog niet gelukt is. Deze lente wil ik dit echt doen! Misschien lukt het wel in de meivakantie, als het een beetje rustig is.

Naar buiten gaan.
Ik zit veel binnen. Nu het lente is en het weer lekkerder weer wordt, wil ik wat vaker buiten zitten of in ieder geval naar buiten gaan.

Feestje vieren.
Last but not least wil ik nog mijn verjaardag vieren. Ik ben donderdag jarig en ik wil gezellig een feestje vieren met wat vriendinnen. Ik heb al een datum en wat ideeën, dus het wordt vast leuk!

Wat zijn jouw goals voor deze lente?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten