maandag 9 mei 2016

Kletsen met Willemijn: #33 Veranderingen


Hoi!
De serie Kletsen met Willemijn komt om elke maand op maandag online. Ik ga met jullie 'kletsen' over allerlei dingen wat mij bezig houdt of wat er is gebeurd. Veel leesplezier!

Het is weer zover. Ik ben weer lekker bezig geweest met dingen veranderen hier. Voor de zoveelste keer. Elke keer als ik iets verander, denk ik bij mezelf nu is het echt goed. Maar nee, toch niet. Het is nooit perfect. Na een tijdje denk ik altijd weer dat het beter kan en verander ik weer dingen. Dit keer mijn lettertype en achtergrond, de vorige keer was het mijn uploadschema. Elke keer is er wel weer iets wat niet goed is. Dit keer verandert er meer. Ik noem mijn blog altijd 'een blog over beauty, fashion en lifestyle met een persoonlijke touch'. Dit gaat veranderen.


Het wordt nu een persoonlijke fashion blog. Ik heb eigenlijk nooit zoveel geblogd over make-up, dus dit is beter. Ik houd erg van kleding en schrijven en dat zul je nu vooral terugzien op mijn blog. Ik ga meer in een persoonlijkere style schrijven, zoals in deze blogpost. Natuurlijk komt er nog wel eens een blogpost over make-up en lifestyle zal je ook zeker terugvinden op mijn blog, maar minder. 

Veranderingen. Ik weet het niet. Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Vaak hoor je dat mensen bang zijn voor veranderingen. Gelukkig heb ik dat niet, maar ik word er nou ook weer niet gelukkig van. Ik kan me makkelijk aanpassen. Misschien ben ik er daarom niet zo bang voor. Soms zijn veranderingen wel fijn. Je verbetert jezelf of in dit geval je blog. Die veranderingen zijn goed. Het voelt goed om dat te doen. Maar toch. Veranderingen kunnen soms ook rot zijn. Als het bijvoorbeeld juist goed gaat, maar er wel iets móet veranderen. Misschien gaat het juist wél goed met je blog, maar heb je te weinig tijd voor wat je wilt halen. Dan móet je wat veranderen. Dat kan niet anders. Die veranderingen zijn rot. Ik denk dat mensen daar bang voor zijn. Ze zijn bang dat ze na de verandering terug verlangen naar daarvoor. Je moet je angsten overwinnen dus ook je angst voor veranderingen. Dus doe toch maar die verandering, waar je eigenlijk zo bang voor was.

Wat vind jij van veranderingen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen