zondag 28 augustus 2016

Back to School ❤ Handlettering


De zon schijnt fel. Er is een klein briesje. Ik voel de grassprietjes tussen mijn tenen kriebelen. Er fladderen vlinders om me heen, van de ene naar de andere bloem. Ik kijk naar del lucht. Wolken varen voorbij. Ondertussen heb ik nog steeds een notitieboekje op mijn blote benen liggen. Met een lege bladzijde. Het lukt me niet. Ik heb geen ideeën meer. Mijn hoofd is leeg. Ondertussen dwalen mijn gedachten af, naar van alles en nog wat. 


Na een tijdje loop ik naar binnen en haal mijn camera van mijn kamer. Ik wil toch wel graag wat foto's van die vlinders. Die klus bleek uiteindelijk nog knap lastig. Maar het is gelukt, vlak voor hij weer weg vloog. Of zou het een zij geweest zijn? 





Na de foto drink ik een glas zelfgemaakte gember/citroen/munt limonade en ga dan naar binnen. Ik pak mijn gekafte boeken en schriften erbij. Ik zoek via Pinterest wat voorbeeldjes op en begin. 








Ik heb mijn boeken en schriften even wat minder saai gemaakt. Dit keer zonder washi tape, maar met handlettering. Ik ben er best wel een tijdje mee bezig geweest, maar het was echt leuk om te doen! Hier boven zie je mijn favorieten!

Veel succes allemaal met weer een nieuw schooljaar!

Versier jij je boeken en schriften ook? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten