maandag 1 augustus 2016

Kletsen met Willemijn #36


Hoi!
De serie Kletsen met Willemijn komt elke eerste maandag van de maand op mijn blog. Ik ga met jullie 'kletsen' over allerlei dingen wat mij bezig houdt of wat er is gebeurd. Veel leesplezier!

Het is mooi weer en ik lig lekker in het gras met muziek aan. Ik kijk naar de blauwe lucht. Nou ja blauw? Bijna blauw, er zijn toch nog een paar wolken. Ondertussen vliegen mijn gedachten weg. Ze vliegen tussen de wolken door, ergens ver weg.  Ik val half in slaap, bijna sliep ik, maar toen vloog er een vliegtuig langs. Ik was gelijk weer wakker. Waar zou het vliegtuig heen gaan? Het zal vast vol vakantiegangers zitten. Als ik nu in elk vliegtuig zou kunnen stappen, waar zou ik dan heen gaan? Moeilijk. Ik zou overal wel heen willen gaan. Als ik toch echt moet kiezen, denk ik toch naar Amerika. Dan zou ik een hele roadtrip maken door Amerika heen!



De tijd gaat snel. De vakantie helaas ook. Over een maand zit ik al in de 5e. Ik kan het me bijna niet voorstellen. Ik weet nog zo goed dat ik als brugpieper voor het eerst op de middelbare school kwam. Ik sleepte me rot met een grote tas en heel veel boeken. Nu dump ik alles lekker in mijn kluisje en heb ik ook een veel kleinere tas, haha. 

Ik heb nu al een tijdje mijn nieuwe camera en ik ben er nog steeds zo onwijs blij mee! Ik ga nu ook een beetje proberen om te spelen met de instellingen en kijken wat mooi is. Hiervoor maakte ik gewoon foto's met mijn mobiel, wat op zich oké is, maar dit is zoveel mooier! Dus ja, ik ben er gewoon heel erg blij mee! Nu kan ik deze vakantie lekker veel fotograferen.

Wat ga jij nog doen deze vakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten