woensdag 27 juli 2016

Outfit foto's die je normaal niet op mijn blog ziet #2


Het gebeurt me veel te vaak. Elke keer met outfit foto's schieten zijn er wel een paar mislukt. Of raar. Eigenlijk kan ik er wel om lachen. Het ziet er vaak toch wel erg grappig uit. Daarom werd het tijd voor deel 2 van outfit foto's die je normaal niet op mijn blog ziet.


Deze foto valt nog mee vergeleken met de rest, dus bereid je maar vast voor! 


Tegen de zon inkijken + praten terwijl er een foto van je gemaakt wordt. Geen goede combinatie. 


Bitch please! Ik hoop dat ik niet al te vaak zo kijk, hahaha.


Deed ik hier een dansje? Wel een erg raar dansje dan.



Altijd mooi als je niet doorhebt dat er een foto gemaakt wordt, maar dat je wel in de camera kijkt.

Welke foto vind jij het grappigst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten