zaterdag 23 juli 2016

Too Much Information tag


Hoi allemaal!
Het is al weer een tijd geleden dat ik een tag heb gedaan en alhoewel deze tag al best wel oud is (hij komt uit 2014...), is hij niet minder leuk! Als je te veel informatie over me wilt weten, lees dan snel de 'Too Much Information tag. Ook als je niet te vele informatie over me wilt weten, is hij natuurlijk erg leuk om te lezen!

❤ Wat draag je?
Een zwart short van de Bershka en een rode cold shoulder shirt van the Sting.

❤ Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja!

❤ Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nee, gelukkig niet. Ik hoop ook dat die nooit gaat komen!

❤ Hoe lang ben je?
Maar 160 cm, hopelijk groei ik nog een beetje.

❤ Hoeveel weeg je?
Ik heb geen idee. Ik weeg mezelf eigenlijk nooit en een aantal maanden geleden kwam de GGD langs op school en werd iedereen ook gemeten en gewogen, maar ik weet eigenlijk niet meer hoeveel ik woog.

❤ Heb je tattoo's?
Nee, misschien later.

❤ Heb je piercings?
Nee.



❤ OTP?
Eerlijk gezegd moest ik even opzoeken wat dit is, maar ik snap het nog steeds niet, haha.

❤ Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Beetje cliché, maar toch echt Chuck en Blair.

❤ Wat is je favoriete serie?
Pretty Little Liars!

❤ Wat is je favoriete band?
Geen idee, eigenlijk. 

❤ Wat mis je?
Ik heb hier heel lang over na moeten denken, maar eigenlijk weet ik het niet zo goed.

❤ Wat is je favoriete liedje?
Treat You Better van Shawn Mendes.

❤ Hoe oud ben je?
15!

❤ Wat is je sterrenbeeld?
Ik ben een ram.

❤ Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner.
Ja, goede vraag. Eigenlijk heb ik hier nooit zo over nagedacht, maar dan denk ik toch trouw.



❤ Wat is je favoriete quote?
She believed she could, so she did.

❤ Wie is je favoriete acteur?
Ik heb niet echt een favoriete acteur.

❤ Wat is je favoriete kleur?
Alle pastelkleuren zijn echt mooi!

❤ Harde muziek of zachte muziek?
Ligt eraan waar en hoe ik me voel, maar toch wel een beetje hard.

❤ Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Mijn kamer.

❤ Hoe lang douche je?
Ik denk 15/20 minuutjes als ik ook mijn haar was.

❤ Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Als ik naar school moet, sta ik altijd een uur van tevoren op en dan kan ik vrij rustig aan doen.

❤ Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Gelukkig niet!



❤ Wat is een turn-on?
Een leuke glimlach.

❤ Wat vind je een afknapper?
Als hij zich heel anders gedraagt bij zijn vrienden dan bij jou.

❤ Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik heb geen YouTube kanaal, maar de reden dat ik mijn blog ben gestart is, dat ik erg graag schrijf en al veel andere blogs las en eigenlijk zoiets had van dat wil ik ook!

❤ Heb je angsten?
Ik kan een beetje bang zijn in het donker, maar verder niet.

❤ Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Ik heb geen idee.

❤ Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Dat is echt te lang geleden.

❤ Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal?
Ik heb geen YouTube kanaal, maar de betekenis achter de naam van mijn blog is dat ik op deze blog eigenlijk alles zet over mijn 'style', dus eigenlijk is het best wel breed, van fashion naar persoonlijke dingen en heel veel, eigenlijk gewoon alles wat ik leuk vind.



❤ Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
The Kite Runner van Khaled Hosseini, voor school.

❤ Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Orphan Black. Echt een hele goede serie!

❤ Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Met mijn moeder net.

❤ Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Ik had een berichtje naar een vriendin gestuurd, of ik mijn fiets om half 5 kan ophalen, want mijn fiets staat nog bij haar.

❤ Wat is je favoriete eten?
Luff lasagne!

❤ Waar wil je nog graag naar toe?
Ik wil de hele wereld zien. Als ik echt een specifieke plek moet noemen waar ik echt graag nog naar toe wil, dan is het New York!

❤ De laatste plaats waar je was?
Thuis!

❤ Heb je een crush?
Nee.

❤ Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Gisteravond.

❤ Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Eigenlijk kan ik er zo snel niet op komen.

❤ Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zoet! Ik houd heel erg van die kikkertjes en spekjes, maar zuur vind ik ook wel lekker.



❤ Welke instrumenten speel je?
Ik speel al 7 jaar piano!

❤ Wat is je favoriete sieraad?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik weinig sieraden draag, maar ik heb wel twee armbandjes die ik heb gekregen van een vriendin, die ik heel veel draag. 

❤ Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Telt fietsen naar school?

❤ Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
One Dance van Drake.

❤ Wat is je favoriete openingszin?
Ik vind openingszinnen verschrikkelijk. Ook al vind ik het wel grappig om rare te verzinnen.

❤ Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Ik heb nog nooit openingszinnen gebruikt, maar ik had deze openingszin voor een vriendin verzonnen 'Hey, je draait zulke mooie nummers! Mag ik ook jouw nummmer?'. Hier kreeg ze dan wel vijf euro voor, haha.

❤ Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Gisteren!

❤ Wie geef je de tag door?
Aan jullie allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten