dinsdag 19 juli 2016

All Black Outfit


We lopen naar buiten. Ik heb mijn net nieuwe camera om mijn nek. Ondertussen leg ik aan mijn zusje uit hoe hij werkt. Zo stel je scherp, zo maak je uiteindelijk de foto. Daar gaan we dan. De eerste outfit foto's met mijn nieuwe camera. Kijk snel verder voor het resultaat!


Dit zijn dus de eerste outfit foto's met mijn nieuwe camera. Laatst heb ik al een blogpost gemaakt over all black outfits en hier is dan mijn eigen outfit. Het was een beetje warm zo in de zon, dus na de foto's heb ik toch maar weer wat anders aangetrokken. 








Ik draag een ripped jeans, die ik zelf gescheurd heb, nadat ik was gevallen en er een gat in was gekomen. De top maakt de outfit weer iets netter, wat ik wel een leuke combinatie vind met de jeans. Ook heeft de top een stuk open rug, wat wel een erg mooi detail is!

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten