vrijdag 15 juli 2016

Ik heb een camera gekocht!


Daar stond ik dan. Met mijn vader en zusje in de winkel. Daar kwam de verkoper aan. Een kwartier later liep ik met een grote Nikon doos en een cameratas naar buiten. Toen we thuis kwamen, ben ik bijna gelijk met mijn zusje de straat opgegaan om wat mooie foto's ermee te maken. En wauw. Wat maakt hij mooie foto's. 


Ik hoor je al denken, welke camera heb je dan gekocht? Of misschien heb je het al op de foto kunnen zien. Ik heb de Nikon D5200 gekocht! Heel eerlijk gezegd was ik echt gefocust op een Canon camera. Ik zag andere bloggers en veel fotografen vaak met een Canon camera, dus dacht ik, die is dus het best, dus haal ik die, maar eigenlijk ben ik juist heel blij met deze camera. Ik heb advies gehad van de verkoper en deze camera past het best bij mij, dus is dit hem geworden!

Wat wel een leuk detail is bij deze camera, is dat hij dus brons is. Hij was er daar alleen in het brons, maar eigenlijk vind ik dat juist wel leuk en handig! Dan raak ik hem ook minder snel kwijt, haha. 


Waarom ik nou eigenlijk voor precies deze camera heb gekozen? Ja, goede vraag. Dit is een enorm goede camera, technisch gezien. Hij is niet te groot, hij heeft veel scherpstelpunten, hij heeft weinig ruis en zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat ook heel fijn is bij deze camera, is dat je het LCD scherm kunt omklappen, handig als je vanuit een moeilijke hoek een foto wilt maken! 



Dit zijn een paar foto's die ik er vandaag mee heb gemaakt. Ik vind die blurry achtergrond echt heel mooi! Er zullen nog veel meer mooie foto's voorbij komen hier, dus stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten