maandag 5 september 2016

Kletsen met Willemijn #37


Hoi!

De serie Kletsen met Willemijn komt elke eerste maandag van de maand op mijn blog. Ik ga met jullie 'kletsen' over allerlei dingen wat mij bezig houdt of wat er is gebeurd. Veel leesplezier!


Ik pak mijn lekker zachte, oversized vest uit de kast en trek hem aan. Ja, het is september, het begint nu echt meer herfst te worden. Helaas. Ik heb eigenlijk nog wel zin in een paar weken zomer. Al heb ik aan de andere kant ook wel zin in de herfst. 's Avonds kaarsjes aansteken en dan lekker op de bank een film kijken, terwijl het al pikdonker is. Of allemaal spelletjes spelen met wat lekkere dingen. Alle oversized truien kan ik weer aan. Lekker naar het bos, die oranje, rood en geel kleurt van alle afvallende blaadjes. Ja. Herfst heeft ook wel wat. Ook al ben ik altijd al een zomermeisje.



Ik kijk even op mijn mobiel en zet wat muziek aan. Eigenlijk wilde ik mijn nagels nog lakken, maar ik heb net gewerkt, ben moe en heb er eigenlijk geen zin meer in. Dan maar even lelijke nagels. 




Augustus is voorbij en september is alweer binnen gekomen. Ik weet nu al niet meer wat ik allemaal heb gedaan in augustus. De eerste paar dagen was ik in Londen, maar verder? Ik weet het echt niet precies meer. Augustus ging heel snel, maar toch lijkt Londen weer heel ver weg. Alsof het al een jaar geleden is dat ik daar was.

De zomervakantie ging ook heel snel en nu is het al september. Bijna herfst. Bijna naar 538 Live XXL. Bijna weer truienweer. Bijna... Oké, eigenlijk wilde ik nog even doorgaan, maar ik weet het niet meer. 


Ik lees eigenlijk bijna nooit oude blogposts terug, maar ben nu wel benieuwd naar een 'Kletsen met Willemijn' van september vorig jaar. Blijkbaar begon precies een jaar geleden een beetje mijn wil om te leren coderen. Toen ben ik nog niet begonnen, maar wilde ik het wel echt leren. Nu heb ik al twee gratis, online cursussen gedaan bij Codecademy en wil ik eigenlijk echt leren coderen, dat ik echt een hele website kan bouwen, want dat kan ik echt nog niet, haha. Maar dat komt nog wel, nu houd ik het nog even bij Codecademy. 



-XX- Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten