vrijdag 9 september 2016

One year ago & right now


Oké, ik ben nu alvast eerlijk. Eigenlijk is het niet helemaal precies een jaar geleden en ook niet helemaal precies nu, maar het zit er wel heel dichtbij in de buurt. 
Het is echt heerlijk weer en het wordt na dit weekend nog warmer! 30 graden! Daardoor vond ik het wel weer mooi tijd om dit jurkje uit de kast te trekken.


Ik vind streepjes heel leuk. Makkelijk te combineren en het ziet er ook nog eens leuk uit. Ik kwam er dus achter dat ik nu al twee dagen achter elkaar streepjes draag. Dit jurkje, een normaal shirt en ook nog eens een ander gestreept shirt bij gym, haha. 



Ik houd echt van dit mooie weer en vind het dan ook heerlijk om lekker buiten foto's te schieten, door het mooie zonnetje op de achtergrond. Ik ga het dan denk ik ook echt moeilijk krijgen in de winter. Ik houd niet van kou en ik ga de zon ook echt missen. Foto's maken gaat ook moeilijker, daardoor. 

Soms zou ik echt wel een winterslaap willen houden. Gewoon vanaf dat het wat kouder wordt. Nee, wacht, misschien moet ik het geen winterslaap noemen, maar winter-in-bed-liggend, of zoiets. Gewoon alleen maar in bed liggen, beetje slapen, beetje eten, beetje drinken, beetje Netflix kijken. Ja, lijkt me echt heerlijk. Helaas moet ik gewoon naar school, dus gaat dit niet lukken, maar ja, dan houden we het maar bij winter-in-bed-liggend-na-school. 


Nou ja, ik heb weer genoeg gezegd of eigenlijk getypt. Door naar de sunny foto's!







 




Nou, je ziet eigenlijk wel duidelijk welke foto's van een jaar terug zijn. De kwaliteit van die foto's waren echt veel slechter, dan die van nu, haha. 



Jurkje - H&M

Schoenen - Converse All Star (allebei)
Armbandjes (op de nieuwe foto's) - Primark

Geen opmerkingen:

Een reactie posten