maandag 12 januari 2015

Kletsen met Willemijn: #5 van alles en nog wat


Hey allemaal,
Vandaag begin ik gewoon met schrijven en dan zie ik wel wat eruit komt, een beetje random gepraat dus.

Het is alweer een tijdje 2015 en ik vind het lijken alsof het jaar al een hele tijd bezig is. Maar dat is niet zo. Ik heb dit soort dingen wel vaker, echt raar. Vorige week lijkt ook al zo lang geleden terwijl het nog maar een week geleden is. Hebben jullie dat ook? Of ben ik de enige?

Mijn eerste blog van hip voor nop staat er al weer een tijdje op. Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle lieve reacties op mijn blog, maar ook op die van hip voor nop! Dat betekent echt heel veel voor me. Ik word er heel erg blij van.
Verder ben ik bezig met een nieuw artikel, wat nog een verrassing is. Maar ik wil jullie vragen als jullie een vraag of idee hebben, laat het dan achter in de reacties op mijn blog of bij de blog op hip voor nop. Dan kan ik er wat mee doen! Wat vinden jullie van mijn eerste artikel?

Ik schrijf dit terwijl het buiten regent. Je hoort de regen op het dakraam. Wat ben ik toch blij dat ik binnen ben en dat het droog was toen ik moest fietsen vandaag! Ik haat de regen namelijk heel erg.

Oh ja, ik heb nog een vraagje over mijn blog. Zouden jullie het leuk vinden als ik een Q&A ga doen? Laat dan een reactie achter met je vraag of vragen. Of reageer op mijn instagram of twitter, dan zie ik het ook. Tips mag je natuurlijk ook altijd achter laten in de reacties! Die zijn alleen maar welkom, zodat ik mijn blog beter kan maken.

Wow dit zijn aardig wat vragen voor jullie. Ik zou het leuk vinden als je reageert!

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten