maandag 17 augustus 2015

Striped Outfit


Hey allemaal,
Voor mij is de vakantie jammer genoeg weer voorbij. Ik moet vandaag weer naar school... In ieder geval heb ik een erg leuke vakantie gehad!




Mijn opa en oma waren allebei in de vakantie jarig en we gingen daar dan ook heen. Het was erg gezellig!

Ik vond het leuk om een jurkje aan te doen en ik kon dan mooi mijn nieuwe jurkje aan.
Het is een gestreepte skater dress. Maar een leuk detail is dat het jurkje een hele lage rug heeft, met een rits op je rug.



Ik ben echt super blij met het jurkje! Het is alleen wel jammer dat ik hem minder vaak aan kan met dit minder warme weer, hopelijk wordt het weer warmer.

Wat vinden jullie van de outfit?

Liefs,
Willemijn

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jurkje: H&M
Schoenen: Converse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten