woensdag 19 augustus 2015

Vakantie Shoplog


Hey allemaal,
Hier is de beloofde shoplog! Deze shoplog is verspreid over meerdere keren dat ik wat heb gekocht, dus ik heb niet alles in één keer gekocht. Laten we maar beginnen!





Ik begin gelijk met mijn favoriete item: mijn nieuwe jurkje! Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, zocht ik al een tijdje naar een leuk zomerjurkje en dit is hem geworden! Je hebt hem al kunnen zien in de nieuwe outfit post. Ik ben er erg blij mee! Wat leuk is, is dat hij op de rug een lage rug heeft, met een zilveren rits sluiting.
H&M €20,00



Dit shirt had ik al aan het begin van de vakantie gekocht. Het is een lekker luchtig shirt en gestreept. Ik ben nu echt obsessed met streepjes, haha. Het shirt is ook een klein beetje cropped.
H&M €4,99



Dit is echt een super chill short. Ik had deze ook al aan het begin van de vakantie gekocht en heb hem veel aan gehad. Hij is high waisted en hier voor had ik nog nooit een high waisted jeans of short gehad. Maar het zit zó lekker! Ik wil het liefst alleen nog maar high waisted jeans en shorts, haha.
H&M €14,99



Dit is een heel klein etui, die ik vond bij de Hema toen ik daar school spullen ging kopen. Dit is heel handig als je sleutels meeneemt en niet een apart vakje er voor hebt in je tas of voor andere kleine dingetjes, zoals haarelastiekjes.
Hema €1,00



Ook had ik een nieuwe mascara nodig. Mijn zeer geliefde Clinique mascara, heb ik al best wel lang en je mag mascara's officieel maar een half jaar gebruiken. Met veel pijn moest ik hem dan ook weg doen en heb ik deze gekocht van Essence. Ik ga hem niet reviewen, omdat al heel veel bloggers hem gereviewd hebben. Hij is erg fijn! Maar wel minder fijn dan mijn Clinique mascara, maar ja, die van Essence was ook veel goedkoper dan die van Clinique, dus het was heel bijzonder geweest als die van Essence beter was.
Essence Lash Princess False Lash Effect Mascara, via Kruidvat €3,39



Dan heb ik nog een paar dingetjes die ik heb gekocht op vakantie in Engeland. Als je een aantal grote bloggers volgt, heb je vast wel is gehoord van de concealer van Collection. Een hele goede concealer, die ook nog eens niet zo duur is! Jammer genoeg is Collection alleen in Engeland te koop, maar toen ik er was moest ik écht kijken of hij er was, jammer genoeg was hij er niet meer in mijn kleur dus had ik deze concealer van Maybelline meegenomen, die ook niet in Nederland te koop is, maar waar ik wel goede reviews over had gelezen. Hij was iets duurder, maar hij is het geld zeker waard! Als jullie een review willen zien, laat het dan achter in de reacties.
Maybelline The Eraser Eye Perfect & Cover Concealer, via Superdrug (alleen te koop in Engeland) 7,99 pond



Omdat er een aanbieding was, 2e product van Maybelline voor de helft van de prijs, kocht ik er ook nog een mat poeder bij. Deze is nieuw en ik weet niet zeker of hij ook in Nederland te koop is, als je het weet, laat het dan achter in de reacties! Als je hier een review van wil, laat het dan ook weten in de reacties.
Maybelline Matte Maker Mattifying Powder, via Superdrug 3,99 pond.



Als laatste beauty product, heb ik de concealer van Collection. Hiervoor had ik verteld dat hij niet in mijn kleur was, maar ik was nog in een andere Superdrug geweest, waar ze hem wel hadden. Ik twijfelde eerst wel even, omdat ik natuurlijk al een concealer had gekocht, toch heb ik hem meegenomen, dan kan ik die gebruiken als de concealer van Maybelline op is. Deze is alleen in Engeland te koop.
Collection Lasting Perfection Ultimate Wear Concealer, Superdrug 4,19 pond



Als laatste heb ik nog iets gekocht wat jullie niet eerder zijn tegengekomen op mijn blog, namelijk een boek! Dit is Girl Online van Zoë Sugg. Misschien ken je haar beter als Zoella. Ze maakt video's op het youtube kanaal Zoella. Over voornamelijk beauty en fashion en zij heeft een boek geschreven. Ik ben nu ongeveer op de helft en vind hem echt heel erg leuk! Het is echt een aanrader! Ik weet trouwens niet of deze in Nederland te koop is, maar je hebt een WH Smith (een Engelse boekwinkel) in Amsterdam zitten, waar je hem denk ik wel kunt kopen. Als jullie willen, kan ik hier ook wat over schrijven, laat het ook maar achter in de reacties.
Girl Online, Zoë Sugg/Zoella 12,99 pond

Laat vooral in de comments achter van wat je een review wil zien, ik schrijf namelijk graag een review!

Wat vind jij van mijn nieuwe aankopen?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten