maandag 28 september 2015

Herfst Outfit Inspiration


Hey allemaal,
Ik heb weer is een nieuwe outfit inspiratie voor jullie. Dit keer in het teken van de herfst! Ik heb deze outfits gemaakt met de app Stylefruits, een hele leuke app!



Casual dress.

Deze outfit is netjes, door de jurk, maar door de Doc Martens toch wat stoerder. Ik zou er wel een panty onder dragen, haha. Dan heb ik er nog een ketting bijgedaan, omdat de jurk anders wel heel grijs en een beetje saai is. Als jas heb ik een okergele jas gekozen, wat echt een herfstkleur is!

Stripes.

Ja, streepjes konden natuurlijk niet missen. Het gestreepte shirt is een beetje of the shoulder, wat ik erg mooi vind. Dan heb ik er een boyfriend jeans bij gedaan, die een beetje high waisted is. Een leuke stoffen tas en bordeaux rode all stars. Ik vind deze all stars echt super mooi en het brengt ook iets meer kleur in de outfit. Dan heb ik als jas deze mantel erbij gedaan, een lekker comfy, oversized winterjas.

Bordeaux.

Een bordeaux rode broek, kunnen we natuurlijk ook niet missen. Ik heb deze gecombineerd met een grijze sweater, waar soort kraaltjes op zijn genaaid, deze sweater is ook heel leuk met een witte blouse eronder. Als jas heb ik weer een zelfde soort jas, als bij de vorige outfit, maar dan is deze iets korter. Ik heb er nog witte sneakers bij en een zilveren ring.

Skirt.

Ik heb hier een zwart rokje met knopen gecombineerd met een kaki groene blouse. Ook weer lekker herfstachtig. Ik heb dit gecombineerd met zwarte enkellaarsjes en een horloge in dezelfde kleur als de knopen op het rokje en de rits op de laarsjes. Een grijze, soort wollen, winterjas erbij, en een warme sjaal, en de outfit is af!

Suède.

Ik ben niet heel erg fan van suède, maar deze top vind ik wel heel mooi! De rand aan de onderkant, vind ik er echt heel leuk uitzien. Omdat deze top een beetje koud is in de herfst, combineer ik het met een zwarte blazer. Een basic jeans met scheuren bij de knieën en zwarte clarks erbij. Om de outfit echt af te maken heb ik er een goud met zwarte statement ketting bijgedaan. Als jas, weer een lekker warme oversized, grijze jas.

Parka.
Ook de parka kan niet missen in dit lijstje. Ik heb zelf een zelfde soort parka als deze op de foto en ben er echt heel blij mee! Ik heb deze gecombineerd met een hele mooie paars/rode blouse, waar een soort zilveren ketting op genaaid zit. Een zwarte skinny jeans erbij en deze chelsie boots, met een kleine hak en plateau. Echt waar, ik vind deze echt prachtig! Omdat de mouwen van deze blouse niet helemaal lang zijn, heb ik er een mooi zilveren armbandje bij gedaan. Ik vind deze ook heel mooi.

Wat vinden jullie de leukste outfit?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten