woensdag 30 september 2015

Plekken waar ik graag naartoe wil


Hey allemaal,
Ik houd heel veel van reizen! Ik zou dan ook het liefst een wereldreis maken, maar ja, ik denk niet dat dat ooit gaat lukken. Maar we kunnen altijd blijven dromen. Ik heb een aantal plekken op de wereld uitgekozen waar ik nog heel graag naartoe wil.

New York (en de rest van Amerika)
Ik wil heel graag naar New York! Het lijkt me echt leuk om in zo'n grote, veelzijdige stad rond te lopen. Ook met al die enorme gebouwen, het lijkt me echt heel vet. Maar New York is eigenlijk niet de enige plek waar ik naartoe wil in Amerika. Ik zou het liefst een hele roadtrip door Amerika willen maken. Langs Miami, de Grand Canyon, San Fransisco, LA, Las Vegas. Dat lijkt me echt heel leuk!

Ghana.
Vroeger is mijn vader een paar keer naar Ghana geweest en ik zou er ook wel erg graag naartoe willen. Gewoon Afrika in het algemeen lijkt me al heel vet, omdat het heel anders is.

Londen.
Waarschijnlijk gaat dit al snel gebeuren. Londen lijkt me echt een hele leuke stad en waarschijnlijk ga ik aankomende zomervakantie met mijn ouders en broertje en zusje een paar dagen naar Londen. Ik heb er nu al zoveel zin in!


Australië.
Helemaal de andere kant van de wereld. Ik ben heel erg benieuwd hoe Australië zal zijn, ik weet niet zo goed waarom ik er heen wil, maar het lijkt me gewoon erg leuk en ook heel anders dan Europa.

Zuid-Spanje + Marokko.
Ik zou heel graag ook een soort reis willen maken naar Zuid-Spanje en dan daar even verblijven en dan met de boot de straat van Gibraltar oversteken en naar Marokko gaan en dan gewoon weer terug naar Nederland.

Japan.
Ook zou ik nog erg graag naar Japan willen. En nee, niet alleen om de sushi, maar ook gewoon om het land te zien. Ik ben daar echt benieuwd naar.

Naar welke plek(ken) zou jij graag naartoe willen?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten