maandag 5 oktober 2015

Kletsen met Willemijn: #20 exciting thing is coming, school, nieuwe foto?


Hey allemaal,
Het is weer maandag, het weekend is afgelopen, maar het is ook weer tijd voor een nieuwe Kletsen met Willemijn. Ik ga weer lekker met jullie kletsen over van alles wat ik meemaak en wat me bezighoudt.

Ik heb een super leuk 'iets' wat ik binnenkort ga doen voor mijn blog. Ik heb er echt superveel zin in, maar ik ga jullie er nog niet zoveel over vertellen. Ik mag dit doen met hulp van Bloguniversity, Thanks! Bloguniversity helpt de wat kleinere bloggers om beter te worden, leuke samenwerkingen aan te gaan (zoals ik nu) en nog veel meer leuke dingen. Ik ga dit 'iets' in de herfstvakantie doen, dus vlak na de herfstvakantie zal dit op mijn blog te zien zijn. Houd mijn blog dan zeker in de gaten!


Ook ben ik weer volop aan de bak met school. Ik merk dat ik het echt weer drukker begin te krijgen en minder tijd heb voor mijn blog. Ook is het verschil tussen 3 vwo en  4 vwo best wel groot en moet ik nog wel een beetje wennen. Ik heb in mijn herfst goals ook gezegd dat ik deze herfst écht elke maandag, woensdag en vrijdag een blogpost online wil zetten. Meestal lukt dat ook wel, maar echt niet altijd. Gelukkig is het tot nu toe helemaal gelukt, sinds de zomervakantie voorbij is. Ik hoop dat dat ook nog even zo blijft, maar de toetsweek komt eraan, dus ik weet niet of het dan zal lukken. Maar ik zal zeker mijn best blijven doen!

Ook wil ik graag de foto, die je telkens bovenaan de serie ziet, veranderen. Ik vind hem niet zo leuk meer en daarom wil ik graag weer is iets nieuws. Maar ik heb geen idee wat voor foto ik zal gebruiken. Ik vind het leuk om wel iets te doen wat een beetje met 'kletsen' te maken heeft, maar dat is nog best wel moeilijk. Dus als jullie misschien een idee weten, laat het dan vooral achter in de reacties!

Deze week zal gelukkig weer even iets rustiger. Morgen (dinsdag) heb ik verkort lesrooster en donderdag ga ik met school naar Moviepark en hebben we daarna filmnacht, doordat mijn school 50 jaar bestaat. Lekker rustig, of juist niet, haha.

Wat ga jij deze week doen?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten